Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Asbjornel

Bestilte torsdag. Får i september. Er på GLOVIS Captain på vei til Europa. 👍

yurgh

Sitat fra: Asbjornel på onsdag 19. august 2020, klokken 21:46

Min kundekontakt kunne (eller ville?) ikke si noe om det, hvordan finner du hvilket skip den kommer med? Ser Glovis Captain er i Nederland i morgen 🙂

Saltmann

Bestilte i midten av juli, med levering i september. De ville ikke fortelle meg hvilket skip bilen kommer med, men fikk tildelt VIN (764xxx). LR med krok, 18", og svart på inn- og utside.

Steffenf

Sitat fra: Saltmann på torsdag 20. august 2020, klokken 11:18
Bestilte i midten av juli, med levering i september. De ville ikke fortelle meg hvilket skip bilen kommer med, men fikk tildelt VIN (764xxx). LR med krok, 18", og svart på inn- og utside.

Var det vin som du har funnet på tesla kontoen eller var det noe sc oppgav til deg?

Asbjornel

Sitat fra: yurgh på torsdag 20. august 2020, klokken 09:19
Sitat fra: Asbjornel på onsdag 19. august 2020, klokken 21:46

Min kundekontakt kunne (eller ville?) ikke si noe om det, hvordan finner du hvilket skip den kommer med? Ser Glovis Captain er i Nederland i morgen 🙂

Minn sa uten at jeg trengte å spørre. Ja. GLOVIS captain kom inn i ais dekket område igjen her om dagen. Er en lengre tråd på en engelsk teslagruppe om shipping movements. De oppdaterer ca daglig om båter over Atlanteren. Google 2020 Tesla shipping movements.

Asbjornel

Sitat fra: Steffenf på torsdag 20. august 2020, klokken 13:13
Sitat fra: Saltmann på torsdag 20. august 2020, klokken 11:18

Var det vin som du har funnet på tesla kontoen eller var det noe sc oppgav til deg?
Står vel på kvitteringen (1000-lappen man betaler) når man booker bil, dersom den er produsert?

Saltmann

Sitat fra: Asbjornel på torsdag 20. august 2020, klokken 15:18
Sitat fra: Steffenf på torsdag 20. august 2020, klokken 13:13
Står vel på kvitteringen (1000-lappen man betaler) når man booker bil, dersom den er produsert?

Det står verken på Teslakontoen eller på kvitteringen. Jeg fikk det oppgitt da jeg spurte support.

Asbjornel

Står på min. Men jeg kjøpte en produsert bil (inventory). Om man setter opp en egen bestilling kan det vel hende de ikke har vin ved tidspunktet den bestilles.

ricco404

Mulig det er ønsketenkning fra min side men det ser ut som det har begynt å dukke opp registreringer av VINs i 75* range. Jeg tolker det som at de første bilene fra skipene som har tatt turen på det siste nærmer seg Norge.

• Tesla Model 3 LR AWD (sep '20)
  • VW Up (2014)

Dwerg

Da skjer det noe! Har fått leveringsdato 3. september. VIN er ikke å finne i kildekode og ellers.

jonasali

Bestilte TM3 LR med krok siste dag i Juli. Ringte litt ut i August og spurte om mulighet for å matched med en inventorybil i transitt. Det fikset de.
Kom ikke opp noe VIN på nett. Men ringte de i dag og fikk opplyst VIN, og at bilen står i Belgia å venter på båt til Drammen. Estimert klar til utlevering 11. September i Tromsø.

Breivik

Bestilte 11.03.20 fått utleveringsdato 10.09.20. Bergen.
Ingen VIN ennå. LR,krok,svartint.
The Prodigy

Toalmar

Sitat fra: Breivik på lørdag 22. august 2020, klokken 09:46
Bestilte 11.03.20 fått utleveringsdato 10.09.20. Bergen.
Ingen VIN ennå. LR,krok,svartint.
6 måneder leveringstid på en TM3 LR var jammen lenge. Uansett så nærmer du deg dagen. Det er bare å glede seg  :+1: :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

ricco404

• Tesla Model 3 LR AWD (sep '20)
  • VW Up (2014)

Asbjornel

Sitat fra: ricco404 på lørdag 22. august 2020, klokken 17:07
Biler står og venter på havnen i Drammen...

De må vel ha kommet nettopp. La merke til at det i slutten av uka plutselig ble registrert 18 teslaer på teslastats.no. Spent på om de fortsetter med dette i neste uke. Så det er mulig det er noe på gang snart. 😊

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA