LR RWD - hva har folk bestilt - og status?

Startet av Haraldmm, onsdag 22. mai 2019, klokken 16:05

« forrige - neste »

Haraldmm

Litt nysgjerrig på hvor mange i forumet her som har endt opp med off-menu bestilling på Long Range Rear Wheel Drive?

Selv bestilte jeg

• 12. april - SR+ black/black/18" piggfrie vinterhjul med levering Lillestrøm
  • 24. april - endret til LR RWD og blå lakk
  • 9. mai - lagt på bestilling av hengerfeste

og jeg venter fortsatt på VIN, FI og datoer... :) mens det virker som om noen av oss LR RWD'ere har fått datoer etc?!

Snowjoggs

Har selv bestilt LR AWD hvit/sort 19 april, hverken FI eller VIN enda.

Finnes det noe excel ark med oversikt over folks bestillinger? hvis ikke burde vi få laget ett, greit tidsfordriv mens vi tvinner tomler og trykker refresh på mytesla. Ville vært morsomt å se om det finnes noe logikk/trender som kan forutse leveringstid basert på innsammlede data  :o

gvh

LR AWD blå/svart, med hengerfeste og aero-felger. Bestilt 9. mai, fikk FI i går, og levering 8. juni i Drammen (på FI, har ikke fått SMS ennå). Bilen er på veg fra Belgia til Norge i følge damen jeg snakket med på telefon.

n33wbie

LR RWD svart/svart. Fikk sms mandag om utlevering 6.juni. Fant da, etter litt lesing på forumet her, også FI på min side.

Dannils

Vært veldig kult med et regneark delt som folk kunne fylt inn litt info. Noen som er guru som klarer lage noe som virker oversiktlig og legge link til det her?

Så kan jo folk fylle ut den info dem har om bilen sin.

Elgolferen

LR rwd/blå/sort/19"// forventet levering 08.06. FI og VIN mottatt 15.mai. 340***

krister461

Jeg mekket dette tilbake i 2013:
https://elbilforum.no/index.php?topic=10353.0

Ser ut til å ha levd videre og utviklet seg (for?) mye før den døde etter et par år.

Kan kanskje mekke et nytt seinere om ingen andre er på hugget...

Bolla_

Bestilt AWD og endret til RWD 26. april. Metallic Blue / Svart interiør / 18 Aero. Bekreftet utlevering 28. mai.

Softblue

Long Range Rear-Wheel Drive
Midnight Silver Metallic lakk
19-tommers Sport-felger
Alt svart Premium-interiør
Autopilot
18'' Nokian-vinterdekk (piggfri) med Aero-felger
Tilhengerfeste
Hentes 5 juni 2019
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

Kartelaven

LR RWD, Svart/svart, AP, hengerfeste. Bestilt SR+ 12.04 Endret til LR 02.05 Div endringer.. Levering 06.06.19
Før: VW E-up! (2015)
Nå: Tesla Model 3 LR RWD/HW3/AP (2019)

Snowjoggs

Sitat fra: krister461 på onsdag 22. mai 2019, klokken 17:41
Jeg mekket dette tilbake i 2013:
https://elbilforum.no/index.php?topic=10353.0

Ser ut til å ha levd videre og utviklet seg (for?) mye før den døde etter et par år.

Kan kanskje mekke et nytt seinere om ingen andre er på hugget...

Det var litt avansert, jeg laget ett nytt enkelt ett :)
Link i ny tråd her: https://elbilforum.no/index.php?topic=46538.0

krister461

Ja, det var enkelt i starten... Men topp at du fikset!

Killingen

Sigurd2

Kanskje en avsporing av tråden, men kan man bestille andre ting off-menu? Kan man få noe billigere enn SR + for eksempel?

jkirkebo

Sitat fra: Sigurd2 på mandag 27. mai 2019, klokken 11:28
Kanskje en avsporing av tråden, men kan man bestille andre ting off-menu? Kan man få noe billigere enn SR + for eksempel?

Ikke ennå, men jeg håper SR blir tilgjengelig etterhvert. Venter på den selv.
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA