Hovedmeny

Brukt Model S?

Startet av Tybekk, lørdag 11. mai 2019, klokken 16:24

« forrige - neste »

Tybekk

Hei

Jeg vurderer veldig brukt model S fra Tesla.

Hva tenker dere som kan ting om bilene om disse fire?

Hvordan er det med EU-godkjenning på biler brukt fra Tesla?
Utstyr jeg er veldig glad i er:
- Ryggekamera
- Cruise Control (Helst adaptiv)
- Spotify med 4G i bilen
- DAB+

JorEl

Hva synes du om alle de andre bilene da?
Tesla gir garanti på bilene sine så EUkontroll burde ikke være et problem. Så spørs det vel på budsjett, siden alle helst ville hatt en ny en ;)
Litt kort den listen din med biler, kunne tenkt meg og vurdert mange flere når jeg først er i gang :police:
Adaptiv henger sammen med AutoPilot.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Tybekk

En 60 er ikke aktuelt pga rekkevidde. Ønsker ikke rød bil. Så da er det disse jeg kikker på akkurat nå.

Hvor mye "fikser" de bilene? Hva slagsskader kan det være på bilen man mottar? Med tanke på at man ikke får sett eller prøvekjørt bilen.

Mangooz

Sitat fra: Tybekk på lørdag 11. mai 2019, klokken 21:31
Hvor mye "fikser" de bilene? Hva slagsskader kan det være på bilen man mottar? Med tanke på at man ikke får sett eller prøvekjørt bilen.

Det står på annonsen:
"Denne bilen har bestått en teknisk inspeksjon. For bilder og ytterligere informasjon, kontakt oss på +47 21 06 19 29 eller be om en oppringning."

Dersom du er nysgjerrig kan du nok be om bilder på de tre gjenstående på listen din som ikke er solgt.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA