Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Brukererfaringer Nissan Leaf

Startet av snurre100, lørdag 17. desember 2011, klokken 15:59

« forrige - neste »

snurre100

Noen som har prøvd å montere skvettlapper selv?
Venter på Kia E Niro

Mortenmann

Sitat fra: snurre100 på lørdag 03. desember 2011, klokken 06:34
Noen som har prøvd å montere skvettlapper selv?
Vurderte det seriøst, men det medfører borring av hull i karosseriet, og det var jeg ikke særlig lysten på å starte med selv!
Fikk forhandler til å gjøre det - greit ved evnt rustreklamasjon om feks 11 år også
SølvLeaf

dissern

Sitat fra: Mortenmann på lørdag 03. desember 2011, klokken 15:14
Sitat fra: snurre100 på lørdag 03. desember 2011, klokken 06:34
Noen som har prøvd å montere skvettlapper selv?
Vurderte det seriøst, men det medfører borring av hull i karosseriet, og det var jeg ikke særlig lysten på å starte med selv!
Fikk forhandler til å gjøre det - greit ved evnt rustreklamasjon om feks 11 år også

Heisann! Jeg har bestillt Nissan originale skvettlapper i hvit farge fra USA, ifølge forhandler der borte var de lett å montere med "clip-on" metoden.
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

CarlosJardinero

Dissern: Hvor i USA bestilte du skvettlappene?

snurre100

#4
Venter på Kia E Niro

Trond.Strom


Joachim


dissern

Sitat fra: CarlosJardinero på søndag 04. desember 2011, klokken 21:55
Dissern: Hvor i USA bestilte du skvettlappene?

dfwnissanparts.com

Skvettlapper, dørterskler, mm. er på vei over dammen nå :)
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

dissern

Sitat fra: Trond.Strom på mandag 05. desember 2011, klokken 14:54
hvorfor skvettlapper?

Det samme spørsmålet fikk jeg av verkstedet da jeg skulle montere skvettlapper på min Mercedes C200. Det har definitivt svart seg med tanke på lakkskader langs siden av bilen samt bak hjulene. Derfor skvettlapper på min Leaf - i bilens originale farge selvsagt :)
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

Morbus_76

Hadde vært fint med en oppdatering på hvordan disse "clip on" skvettlappene fungerte..
Melhus
Hvit Leaf (levert 12/12/11)

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

CarlosJardinero

Dissern: Bestilte du til en amerikansk postboks eller sender de direkte til Norge? Så på registreringssiden og det ser ut som man bare kan registrere amerikanske og kanadiske adresser.

dissern

Sitat fra: CarlosJardinero på mandag 05. desember 2011, klokken 21:11
Dissern: Bestilte du til en amerikansk postboks eller sender de direkte til Norge? Så på registreringssiden og det ser ut som man bare kan registrere amerikanske og kanadiske adresser.

Sendte til min Jetcarrier adresse og sendt videre med båt derfra.
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

daggad

Sitat fra: CarlosJardinero på mandag 05. desember 2011, klokken 21:11
Dissern: Bestilte du til en amerikansk postboks eller sender de direkte til Norge? Så på registreringssiden og det ser ut som man bare kan registrere amerikanske og kanadiske adresser.
Dette står jo på forsiden deres:
International Shipping Available

International orders must be paid via PayPal or wire transfer.

Email us for a rate quote info@dfwnissanparts.com
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

snurre100

Hentet skvettlappene i dag hos Jetcarrier.Hentet ned monteringsanvisningen hos Nissan USA
Venter på Kia E Niro

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA