Vi som venter (u)tålmodig på levering i Tromsø

Startet av DeepFu, mandag 04. mars 2019, klokken 18:05

« forrige - neste »

Alf-Ole

Pocoloco

Sitat fra: Alf-Ole på mandag 18. mars 2019, klokken 23:03
En Hvit LR  :D Bestilte i januar 19.
Ok, takk for info.
Jeg bestilte svart LR, hvitt interiør, 16.jan. Bilen skulle komme med båt 6 Grand Venus som i følge track my skip har destination Zeebrugge, men nå står det next ETA 21.03 til Oslo... Viste ikke de seilte med samme skip videre?
Hvordan kommer bilene videre til Tromsø?
Håper jeg får min mellom 28-30. som antatt, har allerede bestilt fly  :o

https://docs.google.com/spreadsheets/d/10Uh_GSkShwPPlrE5mOJcrkZ-T3NmLkLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0

Tesla Model ≡ 06.04.19

mexigolf

Nå er Kvitnos på veg fra Harstad til Tromsø, den har bl.a. vært i Stavanger og Bergen.  Håper den har med seg noe.

Pocoloco

357 Model 3 ble registrert i dag.... KUN 1 til Nord-Norge (sortland) Flott  :-\

Tesla Model ≡ 06.04.19

stianel

ikke så rart, er ingen biler i tromsø pdd. la ikke merke til om det ankom noen med kvitnos i går.

tmfredriksen

Det står faktisk 4 biler i Tromsø som har stått der nå i 14 dager. En grå, en hvit og to sorte. Tre av de som kom med hurtigruta er enda ikke registrert. Jeg lurer veldig på hva som er planen med disse bilene.

DeepFu

Jeg føler virkelig med dere. Er så fornøyd med at jeg fikk ut bilen på fredag. Mye  :+1: når man kjører rundt. Ser det skal være 2 andre i Narvik, men har ikke sett de enda. Synes det er synd at de så åpenbart virker å ha nedprioritert Nord-Norge. Tror fortsatt de kunne holdt et mye mer jevn sig av biler hvis de hadde brukt Autolink direkte fra Drammen og nordover.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Pocoloco

Sitat fra: tmfredriksen på onsdag 20. mars 2019, klokken 09:13
Det står faktisk 4 biler i Tromsø som har stått der nå i 14 dager. En grå, en hvit og to sorte. Tre av de som kom med hurtigruta er enda ikke registrert. Jeg lurer veldig på hva som er planen med disse bilene.

Kanskje demobiler? Jeg har fortsatt ikke fått tilbud om prøvekjøring i Tromsø, enda jeg meldte interesse allerede i januar.
Tesla Model ≡ 06.04.19

tmfredriksen

De har to demobiler. Det var de to første Model 3 som ble registrert i Tromsø i slutten av februar.

joakikor

Noe nytt fra Tromsø? Har det kommet noen nye biler?

stianel

joakikor

Pocoloco

I dag kl 10:48 kom til oslo "båt 6" som er Grand Venus, og som min bil skal være på... Så nå er det bare resten av veien opp til tromsø igjen, pluss klargjøring. KAN gå til lørdag 30. men har ingen håp. Time will show

https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:406871/zoom:14
Tesla Model ≡ 06.04.19

stianel

Jeg synes det er meget rart at det står en hel deligasjon med folk i heiloveien og ingen biler. Alt tilsir jo at det må komme en del biler før måneden er over.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA