Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

Zett

Også fått mail, levering 27. feb kl 17 i Drammen. Rød LR, VIN 202xxx, reservert 31.3.16 og bestilt med en gang det åpnet.

Da kan man jo begynne å glede seg! (og være forberedt på en mail/telefon fra Tesla som sier at de blir noen dager forsinket ....)

kc

Har dere betalt på forhånd, før dere fikk leveringsdato? F5 -F5 -F5  :laugh:

Zett

Sitat fra: kc på mandag 11. februar 2019, klokken 18:13
Har dere betalt på forhånd, før dere fikk leveringsdato? F5 -F5 -F5  :laugh:

Ikke betalt en krone ennå. (og fikk som sagt beskjed på mail, ingen endring på tesla.com).

Edit: Ikke betalt en krone utover depositum og reservasjon selvsagt :)

TøddiVedder

Fikk epost om levering 27. Feb i Bergen, men jeg har sagt på telefon 2 ganger at jeg vil ha bilen i april og helst etter påske (blir for lenge å være uten takboks). Er det enkelt å ta kontakt med dem på telefon (hvilket nr?) Eller epost best? (Hvilken epost da?)

18650

Også fått mail om levering. Gikk i spamfilteret på min Gmail-konto.

Virelli

Sitat fra: 18650 på mandag 11. februar 2019, klokken 18:15
Også fått mail om levering. Gikk i spamfilteret på min Gmail-konto.
Men i svarte, må begynne med F5-hardkjøret på søppelpost og framover nå da...

Dani3l

Velger å ikke sette alt for mye lit til denne e-posten. Ref tidligere utsendt e-post som ba om flere detaljer, men sendte deg til en «faulty» versjon av myTesla når du trykket på lenkene.

Mener noen også ble fortalt at det var en feil at den ble sendt ut, men husker ikke hvem.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Carl Anton Stenling

Da fikk jeg også e-post fra Tesla. Utlevering 21. februar i Drammen. VIN 215xx. Tidlig reservasjon og bestilling.
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

DeepFu

Også fått. 1. mars, Tromsø. Svart LR, Bestilt 29/12-18. VIN 2005xx Passer jo bra med en fredag. Krysser fingrene for at det holder.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

najtrox

Sitat fra: Dani3l på mandag 11. februar 2019, klokken 18:08
Fikk også e-post. 22. feb i Drammen [emoji15][emoji16]

VIN 200xxx

Har også VIN 200xxx og tidligere forespeilet 22. feb som levering, men ikke fått noe epost om time enda. Satser på at den dukker opp etterhvert!

geear

Svart TM3P med hvitt int, VIN 196xxx, ikke betalt, utlev i Sandnes 27. feb.  8)

Counterpointer

Sitat fra: gr på mandag 11. februar 2019, klokken 20:20
Svart TM3P med hvitt int, VIN 196xxx, ikke betalt, utlev i Sandnes 27. feb.  8)
Gratulerer, har ikke fått tid for min enda.

hemi

Mystisk mange har fått utleveringsdatoer nå, inkludert meg, skeptisk til at disse stemmer, jeg lukter datafeil.

Om de stemmer blir jeg imponert.

Handyman

Sitat fra: hemi på mandag 11. februar 2019, klokken 22:37
Mystisk mange har fått utleveringsdatoer nå, inkludert meg, skeptisk til at disse stemmer, jeg lukter datafeil.

Om de stemmer blir jeg imponert.
Og hva er den hemmelige datoen?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Terhar

Til dere som har fått utleveringsdato og tid: er det endret fra RN-nummer til VIN-nummer i MyTesla, eller står VIN-nummeret fortsatt kun på invoice?
Nissan Leaf fra mars 12
Model S P85 fra sept. 13, innbytte hos Tesla til fordel for
Model X 100D hentet 19.6.17
Model 3 LR 18.2.19

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA