Problemer med å få kontakt med bil i you+nissan

Startet av Bil2, fredag 30. november 2018, klokken 10:21

« forrige - neste »

Bil2

Hei
Har nylig hentet en Tekna og skaffet meg konto på you+nissan. Har lagt inn VIN-nummer og registrert bilen der. Den dukker opp i "min garasje", men når jeg trykker "gå til tilkoblede tjenester" (for å koble kontoen min til bilen) skjer det ingenting. Har fulgt bruksanvisningen fra nissan (både youtube-video og dokument). Bilen har kontakt med nettet - den oppdaterer for eksempel ladestajoner. Når jeg ikke får koblet konto og bil vil heller ikke appen fungere (men gjør den kanskje ikke uansett :() Noen som har opplevd/har en løsning på problemet? Har kontaktet kundeservice - foreløpig uten å få svar.
Oslo
Skoda enyaq  IV 80x juli 2023
Kobberfarget Leaf 2018 40 kWh
Blå Leaf 10.02.2012. Solgt

bjga

Hos meg hadde glemt og legge inn eller skrevet feil VIN-nummer i radioenheten på bilen. Appen fungerte fint mot nissan, men det kom ikke data fra bilen til youplus.

Breivik

Ring kundeservice ellers kan det da tid før du får kontakt.
Nettop hatt samme problem med min Leaf, da jeg hadde kontakt med
kundeservice ordnet di dette mens jeg var på telefon med di.
Måtte sende kopi av vognkort under samtalen. Og etter dette ordnet
problemet seg. Appen var oppe og gikk.
Forøvrig så er Appen meget ustabil.

The Prodigy

Bil2

Sitat fra: Breivik på fredag 30. november 2018, klokken 12:12
Ring kundeservice ellers kan det da tid før du får kontakt.
Nettop hatt samme problem med min Leaf, da jeg hadde kontakt med
kundeservice ordnet di dette mens jeg var på telefon med di.
Måtte sende kopi av vognkort under samtalen. Og etter dette ordnet
problemet seg. Appen var oppe og gikk.
Forøvrig så er Appen meget ustabil.

Takk for hjelpen. Får ta en telefon.
Oslo

Bil2

Har vært i kontakt med kundeservice en rekke ganger. De sletter bilen i "min garasje" og oppretter den på nytt, men samme feilmelding hver gang. Kjøpte bilen i november men får fortsatt ikke brukt appen.
Flere som ikke har fått koblet bilen til appen ?
Oslo

Kim81

Fikk plutselig problemer å logge inn i appen i dag med melding om ugyldig id/passord etter oppdatering.. flere med dette problemet?
Mørk grå 2019mod leaf.n-connecta

snhansen

Sitat fra: Kim81 på mandag 25. februar 2019, klokken 20:51
Fikk plutselig problemer å logge inn i appen i dag med melding om ugyldig id/passord etter oppdatering.. flere med dette problemet?

Ja, har samme problemet nå i kveld. Men når jeg går inn på You+ på dataen, så fungerer alt fint. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet så går det seg nok til løpet av noen timer :-)
E-up 2016-18
Leaf 2018-19
Tesla model 3 LR

Kim81

Kim81

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA