Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Drammen

Startet av Joakim Sveli, tirsdag 25. oktober 2011, klokken 10:23

« forrige - neste »

nyttblad

Er lovet bekreftelse av BNH i neste uke. Men siden jeg har bestilt svart har jeg nå mista troen på at det skal skje noe med det første
Nissan Leaf (2012), Tesla S70D (2015)

Lunde

Kan bekrefte at LEAF ankommer Glenneveien om ca 55 minutter  ;D

Skal bli artig å få luftet den også  :P
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

CarlosJardinero

Du kan ikke torturere oss slik. Forklar litt mer?

Du får bilen din nå? Hvilken forhandler? Når bestilte du? osv?

Lunde

Hahaha oioioi joda jeg ville bare prøvekjøre en og skrive en liten artikkel om det på elbil.no  ;D  Nå er det vel bare Z-Zero som ikke er prøvekjørt enn så lenge og LEAF da . Om det ikke kommer flere på banen med det første blir det en liten pause i testingen på elbil.no  :-\
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

el-snorre

Sitat fra: Lunde på fredag 14. oktober 2011, klokken 16:37
Om det ikke kommer flere på banen med det første blir det en liten pause i testingen på elbil.no  :-\
Ford varebil da? Fikser det sikkert jeg.
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

daggad

Gleder oss til å høre hva du synes Lunde.  ;D

Godt og gale, ta med alt !
Hvor lenge skal du ha den ?
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

TimeBandit

Ser at andre har fått leveringsdato 11/11/11 i Sarpsborg - og det er jo kult.
Selv har jeg fått beskjed om at Brennes i Sarpsborg får min bil 18/11. Pussig, men ikke så galt det heller :-)

Hilsen en som håper og tror han fylte sin siste tank med dino-juice i dag :)

Hvitt løv med bursdag 04/11/2011 Solgt
ModelX P#141 i bestilling Kansellert pga 2. seterad
Model S 60D - nå 75D med bursdag 26/9 2016

el-snorre

Lunde skal nok ikke ha bilen lengre enn til søndag. Mandag (kanskje tirsdag) skal bilen tilbake til sin eier.

Jeg venter og venter uten fastsatt dato. Bnh.no hadde intet nytt i dag om leveranse...
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.

Kallagtunet

Har mast i Stavanger igjen i dag og de sier at de ikke har datoene klare før slutten av neste uke:-( De ville ha ville ha oversikt over alle bilene de skulle få slik at alt ble riktig, hva nå enn det betyr...

De holder oss i alle fall på pinebenken :-)

Rilum

Veldig merklig at det skal være så vansklig å gi leveringsdatoer.
Kjempe glad jeg kjøpte hos Brennes i Sarpsborg :-) Da de virker som den neste seriøse som har klart å gi oss en dato  ;D

Ser at alle leveringsdato``ene dems er på fredager, så tyder på at biltransporten til dem går fast på fredagene.

Jeg mistenker at det kan stå mange biler på kaia i drammen, men at kapasiteten til å få de klargjort der og sendt de vidre til forhandlerne ikke er optimaliert for å plutselig ta 200 biler ekstra på en uke.
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Lars C. Krogenæs

Nå kommer det inn ca. 2500 biler til Norge hver måned. De fleste kommer vel inn til Drammen og blir klargjort der av egne klargjørings-selskaper. 200 biler fra eller til burde da ikke ha så mye å si...

Nissan sitt "rot" står i kontrast til Mitsibushi sin "stålkontroll" på biler, båter, ankomstdato i Drammen, klargjøringstid og levering til kunde.

-snodig...

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Spooz

Sitat fra: Lunde på fredag 14. oktober 2011, klokken 16:37
Hahaha oioioi joda jeg ville bare prøvekjøre en og skrive en liten artikkel om det på elbil.no  ;D  Nå er det vel bare Z-Zero som ikke er prøvekjørt enn så lenge og LEAF da . Om det ikke kommer flere på banen med det første blir det en liten pause i testingen på elbil.no  :-\
Vi har hatt Leaf stående hos oss i over en måned, for demo. Har både EU og US utgave hos oss for øyeblikket.

el-snorre

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på lørdag 15. oktober 2011, klokken 08:37

Nissan sitt "rot" står i kontrast til Mitsibushi sin "stålkontroll" på biler, båter, ankomstdato i Drammen, klargjøringstid og levering til kunde.

Nissan vet men vil ikke ut med det. Det blir et betydelig tempo har vi fått bekreftet.
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.

Elmo

Sitat fra: Rilum på lørdag 15. oktober 2011, klokken 00:56
Kjempe glad jeg kjøpte hos Brennes i Sarpsborg :-) Da de virker som den neste seriøse som har klart å gi oss en dato  ;D

Kanskje de har fått så få at det er enkelt å koordinere (de første) ???
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Radiobil1

[/quote]
Vi har hatt Leaf stående hos oss i over en måned, for demo. Har både EU og US utgave hos oss for øyeblikket.
[/quote]

Hva er forskjell på disse to?
2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA