Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Drammen

Startet av Joakim Sveli, tirsdag 25. oktober 2011, klokken 10:23

« forrige - neste »

Ole C

:'(  får vite noe iløpet av mnd er siste melding jeg har fått.... utålmodig hva var det?
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

daggad

Sitat fra: Ole C på tirsdag 11. oktober 2011, klokken 22:30
:'(  får vite noe iløpet av mnd er siste melding jeg har fått.... utålmodig hva var det?

I løpet av mnd !!?
De må da kunne fortelle noe mer konkret om hva som foregår før det vel ellers kan de bare slutte å selge biler med en gang..
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

akseln

Regner med mange fikk med seg artikkelen i TU i går (http://www.tu.no/motor/article292483.ece)

Markedssjefen i Nissan sa dette:
SitatTildelingen begynte i går (10.10) og leveringen av de første bilene starter om ikke altfor lang tid

Stemmer bra med at noen har fått bekreftet leveranse på mandag. Det bør jo ikke være så veldig stor jobb å fordele de bilene som kommer. Håper bare at de andre forhandlerne er like flinke til å melde fra til kundene sine.

Evert

I just got a notification as well. My LEAF is ready on 02.12.2011 (Sarpsborg).

Rilum

Bilen MIN kommer til Sarpsborg 11/11-2011 (tøff dato foresten  ;) )
Så er den klar til levering noen dager etter. (sort med solcelle)
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Blip

Sitat fra: i_expect på tirsdag 11. oktober 2011, klokken 19:40
Bestilte i Kristiansand, i september. Men som "alle" andre her sto jeg på liste over interesserte hos forhandler.
Jeg har ikke fått beskjed enda... (nr. 20 i Kristiansand). Jeg trodde egentlig jeg var nr. 8, men da jeg skulle skrive kontrakt var jeg nr. 20 "som hadde sagt at jeg skulle ha" og nr. 8 som "var interessert". Litt merkelig å operere med 2 lister, men det var slik jeg oppfattet det...

• Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

Trond.Strom

11-11-11

something is coming through... it's a Nissan leaf in Norway!!

i_expect

Sitat fra: Blip på onsdag 12. oktober 2011, klokken 21:02
Sitat fra: i_expect på tirsdag 11. oktober 2011, klokken 19:40
Bestilte i Kristiansand, i september. Men som "alle" andre her sto jeg på liste over interesserte hos forhandler.
Jeg har ikke fått beskjed enda... (nr. 20 i Kristiansand). Jeg trodde egentlig jeg var nr. 8, men da jeg skulle skrive kontrakt var jeg nr. 20 "som hadde sagt at jeg skulle ha" og nr. 8 som "var interessert". Litt merkelig å operere med 2 lister, men det var slik jeg oppfattet det...

Ja, stemmer at han opererte med to lister. Skjønte det slik at han ville sikre at de som virkelig ville ha (uten å ha sett den slik som bla meg...) skulle kunne få den først. For han hadde en ganske lang liste med "bare" interesserte. Jeg ville med en gang på skal ha listen. For øvrig er det slik jeg også opplever det og som flere på forumet her har nevnt slik at interesselisten som vi først skrev oss på på Nissan Norge ikke har noen betydning for forhandlerne.
Tesla model X (kjøpt 2016) og Leaf (kjøpt 2011) i familien. Ingen med forbrenningsmotor lenger... bortsett fra i traktoren og  i sjekta!

Blip

Kristiansand: Jeg har fått beskjed om midten av desember. Rød var visstnok litt mer populær enn antatt... Ser at alle 3 (her på forum) som har bestilt i Kristiansand er røde... Motvekt til bystyret? ;)

• Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

Joakim Sveli

Leveringsdager i Sarpsborg er 11.11, 18.11 og 25.11, etter det jeg har fått beskjed om. Kun de som nå bestiller sort må vente til ultimo Q1 2012. Det er tomt for sort i Europa. Basert på det som står over her, virker det som om det er hvit og blå de har satset mest på.
Ansatt i Fortum Charge & Drive Norge
Har kjørt 64000 km i Think (2008), solgt sep2011-  Har kjørt 69000km Leaf (fra nov 2011-okt 2014)- 
Kjører TMS 60, 2014 mod, kjørt 71 000 per jun 2016

daggad

SitatKun de som nå bestiller sort må vente til ultimo Q1 2012

Betyr det at vi som bestilte i september kan forvente bil i 2011 ?? (jeg tenker ikke på sort..er sølv selv)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

Ikke noe nytt fra Stavanger enda desverre. Vi er klare for å motta vår i sølv når som helst :-)

daggad

SitatIkke noe nytt fra Stavanger enda desverre.

Vet.. :-\

Og vi som er med i Sølvguttene vil jo gjerne ha alt klart til jul !
De virker flinkere med info i Sarpsborg.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

CarlosJardinero

BNH lovet meg en bekreftelse - eller i alle fall ytterligere informasjon - om leveransetidspunkt i uke 41. Det nærmer seg ukeslutt nå, og jeg har ikke hørt ett ord.

Om det er fordi de ikke har hørt noe fra Nissan, eller fordi de ikke klarer å bli enige med seg selv om hvordan de skal fordele bilene internt, aner jeg derfor ikke.

Med andre ord, alle som klikket seg inn på tråden fordi de så det var et nytt innlegg her, har ikke blitt noe klokere av å lese dette:-)

Ventingen er så plagsom nå at jeg gjerne skulle ha gått i dvale, og latt verden gå sin gang, inntil leveringsdagen!

dissern

Jeg har også etterlyst info om levering fra Autocenteret Åsane, men ikke fått svar ennå..
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA