Bestillingsfrist for de på liste over?

Startet av Visa, lørdag 08. september 2018, klokken 14:20

« forrige - neste »

Visa

Hei!

Som jeg har fått med her på forum ble fristen for bestilling stadig utsatt, siste jeg har sett er 15 august. Sett at denne vsr siste, burde ikke de da ha litt mer track IG info om levering? Mulig jeg husker feil, men ble det sagt at ny mer eksakt levering skulle komme rett etter fristen?

De må da ha et helt konkret antall biler, og basert kapasitet kunne si mer enn QX 201x?

Kontaktet forhandler forrige uke, visste ikke mer. Har kønummer rundt 7000 så vet jo st den ikke komme før lenge, men fint om de kunne sagt noe mer konkret, helst en positiv retning.

Andre som har hørt noen rykter/konkret?

Arthur Morgan

Sitat fra: Visa på lørdag 08. september 2018, klokken 14:20
Hei!

Som jeg har fått med her på forum ble fristen for bestilling stadig utsatt, siste jeg har sett er 15 august. Sett at denne vsr siste, burde ikke de da ha litt mer track IG info om levering? Mulig jeg husker feil, men ble det sagt at ny mer eksakt levering skulle komme rett etter fristen?

De må da ha et helt konkret antall biler, og basert kapasitet kunne si mer enn QX 201x?

Kontaktet forhandler forrige uke, visste ikke mer. Har kønummer rundt 7000 så vet jo st den ikke komme før lenge, men fint om de kunne sagt noe mer konkret, helst en positiv retning.

Andre som har hørt noen rykter/konkret?

Hei. Ja det skal komme ny informasjon i følge selger.
Jeg hadde i utgangspunktet avbestilt Kona men har signert igjen.
og har da falt bak i kø igjen og vil mest sansynlig få bilen i 2020. Men selger sa at han ikke kunne love noe, men det er snakk om at produksjonskapasiteten skal øke i løpet av 2019. Da er det rimelig og anta at bilene til de som har samme kø nummer som deg muligens vil få bilen noe før en estimert.
Fått på plass i kontrakten min at jeg kan kansellere uten kostnader.
Siden jeg står på venteliste på alle elbiler som kommer nesten.
Og jeg tar da en vurdering da den tid kommer hva jeg skal gå for.

PerG

kona.no står det "Oppdatert informasjon om forventet leveringstid for den enkelte kunde/bil distribueres alle forhandlere fra september 2018, så snart alle kontrakter og bestillinger er prosessert, verifisert og behandlet."

geear

6. august skrev Hyundai Norge:

SitatI tillegg til at de første bilene nå er ankommet landet, ønsker vi i Hyundai Motor Norway å informere om at vi vil oppdatere forventet leveringsinfo for alle bestillinger/kontrakter så snart som mulig etter at fristen for inngåelse av kontrakter er gått ut 19. august. Dermed vil alle få en mer realistisk leveringstid. Vi vil poengtere at det ikke vil bli lengre leveringstider av dette, men at vi forventer å kutte ned leveringstiden for mange kunder.  Informasjon kommer så snart som mulig, men ettersom det er snakk om svært mange KONA electric-kontrakter, vil det ta noe tid å få informasjonen klar etter 19. august.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA