Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: kontakten luktet brent

Startet av Griffel, mandag 10. oktober 2011, klokken 17:39

« forrige - neste »

Griffel

Sitat fra: Go-carter på mandag 26. september 2011, klokken 17:53
Hei,

Tror jaggu ikke fjellinjen var så hyggelige å sende meg en faktura forrige uke. For passeringer i Moss, Tønsberg, kort sagt alle stedene jeg har vært utenfor Oslo.  ??? Kundeservice sa at fritaket kun gjaldt inne i Oslo(som jeg selvfølgelig vet det ikke gjør), så sendte de like så godt hele Håndboka til Vegvesenet, så regner jeg med alt er i orden. Men la merke til i dag, på siden min inne på fjellinjen, at nå har de jaggu tenkt å fakturere meg for passering i Oslofjordtunnelen også... Er det bare jeg som sliter med dette? ??? ??? >:(

En som kjører med Autopassbrikke gjennom andre selskapers bommer risikerer tydligvis å få regning. Her er det tydligvis noe rot i avregningen mellom selskapene. Elbilforeningen burde ta opp dette slik at en slipper bry som følge av avregningssystemer mellom bomselskaper.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA