Hovedmeny

Grand Tour med Model X

Startet av razeac, lørdag 10. februar 2018, klokken 01:04

« forrige - neste »

razeac

Clarkson har nylig testet model X. Ep 10 sesong 2.

Nasatech

Sitat fra: razeac på lørdag 10. februar 2018, klokken 01:04
Clarkson har nylig testet model X. Ep 10 sesong 2.

Har sett mye skrevet om dette de siste dagene. Er det Amazone prime man må ha?

serenejet

Ja, så det i går kveld. Helt fint anmeldelse, mye fokus på easter eggs og at Tesla saksøkte Clarkson sist han anmeldte en Tesla.
Kjører 2023 ID.Buzz og har en 2025 ID.Buzz GTX i bestilling.

razeac

Prøver ikke å legge så mye spoilers. Veldig gøy å se.

Amazon prime, men jeg har lastet det et annet sted.

Tesla tapt 2 ganger i retten. Men Clarkson ble ganske forstyrret av det.

De negative ting han har sagt var bare for personer som ikke er vant med elbil, og selvfølgelig - pris.

Bør sees!

Leif1

Konvertitt fra S til X

razeac

Råde

Clarkson i intervju om testen. «A lot of it is very impressive»

https://youtu.be/_KEN-cxmGw8
e-Golf | X75D

Øyvind.h

Bra anmeldelse.
Begynte litt spesielt med at han lot døren åpnes for seg av bilen, men stengte den manuelt.

Resten var underholdende og stort set bra gjennomført.

Tesla tapte vel rettssaken fordi Top Gear er fiksjon og underholdning. Da kan de ikke tas på juks/faktafeil. Men harseleringen med jussen var morsom. Har rent nok vann under broen nå :)
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Råde

Du fikk ikke følelsen at han listet på ullsokker? Manglet skarpheten og humor og jeg er sikker på at det var med overlegg..
e-Golf | X75D

Øyvind.h

Jo han var ikke like skarp som han kan være, men jeg tror han anmeldte bilen slik han opplevde den.
Mtp hva de kan finne på å si og gjøre i biltestene er jeg glad han droppet flåsete uriktigheter denne gangen.
Synes det var et morsomt innslag jeg :)
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Hodetelefoner

Det var morsomt. Men litt snille, mtp at de fint kunne gjort narr av at man må vente til batteriet er varmt etc før man kjører. At de jukset med summon var ganske tydelig hele veien. :p

Ellemelle

De byttet ut musikken på juleshowet også,  sikkert av lisensieringsgrunner.

olavxxx

Trodde advokatene skulle gå ut dørene jeg, ble litt skuffet :P
Eller at han summonet de utfor et stup hadde gjort seg.

hsa77

Sitat fra: olavxxx på tirsdag 13. februar 2018, klokken 18:33
Eller at han summonet de utfor et stup hadde gjort seg.
Da hadde han nok blitt saksøkt igjen!
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: hsa77 på tirsdag 13. februar 2018, klokken 19:07Da hadde han nok blitt saksøkt igjen!
Trolig ikke. Det er vel ca like galt som om han kjørte den utfor et stup selv.

Behandlingen til Top Gear av Roadster er ikke det verste de gjorde. Det var verre når de krasjet en G-Wiz, for å latterliggjøre hvor usikker den var. Det de ikke sa noe om var at de hadde gått løs på sikkerhetsburet med skjærebrenner før de krasjet den, slik at all styrken var borte. Selskapet gikk konkurs ikke lenge etter.

Det er bekymringsverdig at underholdning kan forveksles med folkeopplysning. Dette problemet har stort sett bare vokst over de siste årene.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA