Ekstrautstyr på 2018 leaf

Startet av Hodmaster, torsdag 30. november 2017, klokken 09:10

« forrige - neste »

Zuexi

Sitat fra: Dag_Erik på fredag 02. februar 2018, klokken 12:45
Er det noen som har en lokal kopi av hvordan prislistene så ut da den brosjyren kom ut første gangen?
Jeg finner ikke min, og skulle gjerne hatt en som var fra før nyttår. Den som ligger ute nå, er revidert 16.1.2018.

Mulig jeg har sett helt feil, men mente det stod at accenta hadde parkeringssensor i alle fall bak?
Nå er det blitt et tilvalg i driver assist pack.
Har prisliste datert 07.12 og 20.12 - hvem vil du ha?

Edit: Står at parkeringssensorer foran og bak er tilvalg under "Driver Assist Pack". Ryggekamera står oppført som standardutstyr.

Dag_Erik

Ok, hvis det står det, så har jeg sett feil. Da trenger jeg ikke noe mer. Takk skal du ha :+1: T
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2018 Nissan Leaf 40Kwh

steffeo

En ting som derimot er endret fra gammel til ny prisliste, er rød fargen, som tidligere var perl; er nå metallic.

Bjoris

Hva betaler dere for vinterhjulene?

Har fått div tilbud nå, variere fra 12.900 til 19.900. Antar det er for nøyaktig samme dekkene, kan være det er 17 tommere på den til 19.900,-?

De til 12.900 var iallefall Nokian piggfrie 16

Bondeknøl

Da hadde jeg gått for Nokian med 16 toms felg. 17 tommer på vinterdekk ville jeg aldri hatt. De er brede nok de originale. Husker ikke hva det står i min kontrakt, men mener på at det var ca 14 000.

GekkoE

Brede nok?? Hva mener du med det? om de er 16 eller 17 tommer har da ikke noe med bredden å gjøre. Jeg bruker samme dimensjon på både sommer og vinterdekk og ser ingen problemer med det. Total diameter på 16 og tommer er nesten den samme da 16 tommer felgene har dekk med større profil (mindre lavprofil)

Elvind

Betaler 12900 for 16" Nissanfelger med Nokian dekk.

Tungen på Lillehammer
Lillehammer
Blå Leaf levert 26. mars 2012

Zuexi

Sitat fra: Elvind på mandag 05. februar 2018, klokken 10:59
Betaler 12900 for 16" Nissanfelger med Nokian dekk.

Tungen på Lillehammer

Vet du hvilken felg- og dekktype tilbudet gjelder?

Stig85

Fikk pris fra forhandler på ekstrautstyr på min Tekna ferdig montert...  :o

Haifinne                          kr. 5350,- (mye monteringstid)
Dørterskler m/lys             kr. 5010,-
Fotbrønnbelysning            kr. 2990,-

Flere som vil gå sammen om å bestille fra England e.l.?
Uten britisk moms koster det samme utstyret henholdsvis 129£, 166£ og 61£...

http://www.glynhopkinpartsonline.co.uk/category/Parts___Accessories/Nissan/Nissan_Accessories/Electric_Vehicle_Accessories/LEAF_Accessories/LEAF__ZE1E__2018_,i.html
2018 Nissan Leaf Tekna | 2024 Tesla Model YP

Zuexi

Jeg fikk beskjed om at taktrekket må tas ned for å montere haifinnen og at dette var tidkrevende, derav prisøkningen.

Fotbrønn- og dørterskelbelysning bør jo være mulig å montere selv. Lurer på om det ligger ferdige kontakter som bare kan klipses sammen under der.

Stig85

Sitat fra: Zuexi på fredag 02. mars 2018, klokken 08:43
Jeg fikk beskjed om at taktrekket må tas ned for å montere haifinnen og at dette var tidkrevende, derav prisøkningen.

Fotbrønn- og dørterskelbelysning bør jo være mulig å montere selv. Lurer på om det ligger ferdige kontakter som bare kan klipses sammen under der.

Ja, og om ikke er ikke kobling av akkurat de to delene verdens vanskeligste jobb uansett.
2018 Nissan Leaf Tekna | 2024 Tesla Model YP

knilsen1

Sitat fra: Stig85 på fredag 02. mars 2018, klokken 08:26
Fikk pris fra forhandler på ekstrautstyr på min Tekna ferdig montert...  :o

Haifinne                          kr. 5350,- (mye monteringstid)
Dørterskler m/lys             kr. 5010,-
Fotbrønnbelysning            kr. 2990,-

Flere som vil gå sammen om å bestille fra England e.l.?
Uten britisk moms koster det samme utstyret henholdsvis 129£, 166£ og 61£...

http://www.glynhopkinpartsonline.co.uk/category/Parts___Accessories/Nissan/Nissan_Accessories/Electric_Vehicle_Accessories/LEAF_Accessories/LEAF__ZE1E__2018_,i.html

Var da veldig stor forskjell i prisene på utstyr i England? Nesten 1000,- i forskjell bare på takstativet...

meitran

Vet noen hvilke dekk som leveres med Tekna? Er dette likt for alle, eller er det forskjeller hos de ulike forhandlerene? Står i kontrakten at det er bestilt piggfrie vinterdekk og sommerdekk, men ikke mer info enn det.

Zuexi

Sitat fra: meitran på fredag 02. mars 2018, klokken 18:20
Vet noen hvilke dekk som leveres med Tekna? Er dette likt for alle, eller er det forskjeller hos de ulike forhandlerene? Står i kontrakten at det er bestilt piggfrie vinterdekk og sommerdekk, men ikke mer info enn det.
Mener det står Dunlop på sommerdekkene. (Husker ikke type)
Vinterdekk er nok Continental ContiVikingContact 6

Bjoris

Det er nok samme Dunlop som den gml kom med. Alle har sikkert like sommerdekk, men pass på hva du får av vinterdekk, jeg sverger til Nokian og har fått bekreftet at jeg får det på min

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA