Levering desember - januar 2017/2018

Startet av Trond Strømberg, søndag 24. september 2017, klokken 11:04

« forrige - neste »

KristianSE

Bestilt: 12.okt
Bekreftet: 19.okt
VIN: 19.okt
I produksjon: 27.okt (MyTesla)
Ferdig produsert og på vei til havn: 1.nov (Delivery) (3.nov MyTesla)
Baltimore: 7.nov (Delivery)
San Francisco: 13.nov (Selger)
Fremont: 17.nov (Delivery) (Særlig... haha)
Lastet på båt: 5.des (MyTesla)
Ankommet havn i Europa: 7.des (MyTesla) - Står fortsatt. Antar den var med Morning Cindy...

Ganon

«Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet. »

Noen som har fått noe etter det? Eller et leveringsestimat?
Deep Blue Tesla Model S 75D, bekreftet 29.09.

Jærbuen

Sitat fra: rah på tirsdag 12. desember 2017, klokken 16:05
«Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet. »

Noen som har fått noe etter det? Eller et leveringsestimat?

Nix
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

sveih

Jeg fikk telefon tidligere i dag, utlevering 19. Desember i Drammen. Bekreftet 100 x 18. Oktober og  Morning cindy ligger ennå i bremerhafen så da kaster de ikke bort tiden.  Sa egentlig at jeg godt kunne vente til tidlig januar også siden det ikke ble noe av avgiftshoppet men det gikk ikke. Det utgjør nok noen kr den dagen bilen skal selges men jeg får glede meg over julegaven og ikke være gnien og tenke på verditapet når bilen selges om 3-5 år nå...

larssr

Sitat fra: sveih på tirsdag 12. desember 2017, klokken 18:01
Jeg fikk telefon tidligere i dag, utlevering 19. Desember i Drammen. Bekreftet 100 x 18. Oktober og  Morning cindy ligger ennå i bremerhafen så da kaster de ikke bort tiden.  Sa egentlig at jeg godt kunne vente til tidlig januar også siden det ikke ble noe av avgiftshoppet men det gikk ikke. Det utgjør nok noen kr den dagen bilen skal selges men jeg får glede meg over julegaven og ikke være gnien og tenke på verditapet når bilen selges om 3-5 år nå...

Som det står tidligere i tråden så skal ikke Morning Cindy til Drammen, så bilen din har nok kommet med en annen båt, sikkert mest sannsynlig i går :)

sveih

Det forklarer saken! Linken med sporing på vin ble vel også stengt slik at det er ikke noen vits i å sjekke om den skulle være på vei heller?

Stack

Det kom telefonen fra Delivery. Utlevering 20e i Drammen

fugl

Min bil står fortsatt med status levering i «december / early january» og har angivelig ankommet en havn i Europa.

Men de har ringt og bekreftet levering 22.12.

:)

ChrML

Sitat fra: fugl på torsdag 14. desember 2017, klokken 21:12
Min bil står fortsatt med status levering i «december / early january» og har angivelig ankommet en havn i Europa.

Men de har ringt og bekreftet levering 22.12.

:)
Min har også samme status, men har utlevering i morgen kl 16.

Knuti

Samme status her også, men har heldigvis utlevering i morgen kl 14
Blå S75D bestilt 28/9

Jærbuen

Mange Tesla rapportert på Fjordline fra Hirtshals til Stavanger og Bergen i dag  :+1:
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt

Ganon

Det blir jo ikke akkurat noe lettere å vente her når folk en etter en får avtalt utlevering ;) Ikke hørt noe her enda, etter den altfor optimistiske telefonen om 16. for et par uker siden :'( :-1:
Deep Blue Tesla Model S 75D, bekreftet 29.09.

Jærbuen

Sitat fra: rah på fredag 15. desember 2017, klokken 10:02
Det blir jo ikke akkurat noe lettere å vente her når folk en etter en får avtalt utlevering ;) Ikke hørt noe her enda, etter den altfor optimistiske telefonen om 16. for et par uker siden :'( :-1:

Jeg bekreftet 2 dager før deg, men ennå ikke fått endelig dato. De mente den skulle leveres før Jul, så er ikke så mange dager igjen. Nå er det kanskje like greit å få 2018 i vognkortet
Hvit 2012 Leaf  solgt
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt

Conradsen

Og jeg en ukes tid før deg. Har ikke hørt noe. Antar slutten av neste uke.
Nissan Leaf 2013
Tesla Model S75D bestilt og bekreftet 12.09.17

oevk

Jeg fikk final invoice med estimert delivery 22/12 i forgårs, men når jeg ringte delivery i dag viste de ingen ting. Status på my tesla er "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet."

Så i det minste at bilen med vin-nummeret rett etter min ble registrert ved mitt utleveringsted i dag, så da bør det i allefall være muligheter for at min er her også. 

X75d i des '17 (håper jeg)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA