Levering desember - januar 2017/2018

Startet av Trond Strømberg, søndag 24. september 2017, klokken 11:04

« forrige - neste »

Ganon

Utlevering mot slutten av neste uke :D Bilen kom i helga,
Deep Blue Tesla Model S 75D, bekreftet 29.09.

Baresorgen

Utlevering onsdag 20. desember.
Bestilling bekreftet 12. oktober. X100D blå.
Brummundal.
Ho-ho!
Tesla X100D - bestilt 5. oktober 2017
Nissan Leaf 24 kWt - 2013 - 2017 - solgt

KristianSE

Da fikk jeg en hyggelig telefon fra Tesla. Får levering i morgen, nøyaktig to måneder etter bekreftet bestilling. X100D. Trondheim. :-D

t0ffluss

Samme her. Utlevering i dag. 2 måneder og 2 uker fra bestilling.  :+1:
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

sveih

Sitat fra: oevk på fredag 15. desember 2017, klokken 14:16
Jeg fikk final invoice med estimert delivery 22/12 i forgårs, men når jeg ringte delivery i dag viste de ingen ting. Status på my tesla er "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet."

Så i det minste at bilen med vin-nummeret rett etter min ble registrert ved mitt utleveringsted i dag, så da bør det i allefall være muligheter for at min er her også.

hvordan sjekkes dette?

Så i det minste at bilen med vin-nummeret rett etter min ble registrert ved mitt utleveringsted i dag, så da bør det i allefall være muligheter for at min er her også. 

Reinertsen

Tesla Model X 75D - levering des/jan-18
Trondheim

KristianSE

Sitat fra: KristianSE på mandag 18. desember 2017, klokken 10:14
Da fikk jeg en hyggelig telefon fra Tesla. Får levering i morgen, nøyaktig to måneder etter bekreftet bestilling. X100D. Trondheim. :-D

De la inn et forbehold om bestått teknisk inspeksjon. Nå ringte de i kveld og sa at de hadde funnet noe. Deler bestilt. Kunne ta to dager eller to uker. Ny levering sannsynligvis tidlig 2018. Et lite plaster på såret hvis de venter med registrering til 2018, da. I tillegg ble jeg meget positivt overrasket over at de tilbyr leiebil fra i morgen. Selv om jeg har en bil de skal ta i innbytte, som jeg kunne velge å beholde inntil videre. Er særdeles imponert over måten de håndterer dette på når det først ble slik. Så da er jeg tilbake til det jeg trodde kl 09:57 i morges. Levering på nyåret.

Luring

Eg kan hente min i morgen fekk eg epost om i dag, denne var bekreftet 4.10.
Standard X75.

oyvinaak

Fikk telefon fra tesla stavanger i dag! Henter bilen på torsdag :D
Bestilt 24/8, bekreftet 31/8.

torqueroll

Sitat fra: oyvinaak på tirsdag 19. desember 2017, klokken 13:57
Fikk telefon fra tesla stavanger i dag! Henter bilen på torsdag :D
Bestilt 24/8, bekreftet 31/8.

Grattis! Jeg har fått time i Stavanger på torsdag også. Håper det ikke blir utsatt. :)

Ganon

Deep Blue Tesla Model S 75D, bekreftet 29.09.

Tananger

Henter bilen onsdag (i morgen) i Stavanger  8)

S75D.. håpe rett lys er på bilen, har allerede fått beskjed om at et dørhåndtak er defekt (passasjersiden), og må repareres tidlig januar :-[

Taffelman

X75D bekreftet 5. Okt
hentet i dag fra Brumunddal  :+1:
  :)
X75D
TM3 LR AWD

echrist

2020 Mercedes EQC AMG
2019 Model 3LR (solgt)
2017 X100D (solgt)
2016 e-golf (solgt)

oevk

Fikk nesten ut bil klokken 14 i dag. Ble oppringt halvtime før og fikk beskjed om at de ikke rakk avtalt utlevering. Var vist en oppdatering som ikke gikk i gjennom. Skal forsøke å hente ut på nytt i kveld.

Hadde jo vært kjekt om de kunne gi beskjed tidligere en 30 min før bilen skal hentes om utlevering blir utsatt, men det viser vel best hvor strukket de er på klargjøring.
X75d i des '17 (håper jeg)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA