Hovedmeny

Prøvekjøring

Startet av endreaa, torsdag 21. september 2017, klokken 19:02

« forrige - neste »

endreaa

Hei.

Noen som har erfaringer med hvordan Tesla stiller seg til prøvekjøring over flere dager? F. eks. over en helg? Aldri hatt elbil før, og noe av usikkerheten knyttet opp mot kjøp er hvordan det er å eie elbil, ikke bare hvordan den er å kjøre.

Bor i Oslo, hvis  det skulle ha noe å si.

Ps; jeg vet det går an å ringe og høre, men de er steng for dagen :)

Mvh

TeslaModelX

Jeg fikk tilbud om å prøvekjøre bilen over et par dager dersom jeg ønsket det. Men det holdt med 30 minutter for min del :)

Mats JB

Sitat fra: endreaa på torsdag 21. september 2017, klokken 19:02
Hei.

Noen som har erfaringer med hvordan Tesla stiller seg til prøvekjøring over flere dager? F. eks. over en helg? Aldri hatt elbil før, og noe av usikkerheten knyttet opp mot kjøp er hvordan det er å eie elbil, ikke bare hvordan den er å kjøre.

Bor i Oslo, hvis  det skulle ha noe å si.

Ps; jeg vet det går an å ringe og høre, men de er steng for dagen :)

Mvh

Jeg har fått etter stengetid lørdag med tilbakelevering mandag morgen.
S75D 2017

mthoring

Sitat fra: Mats JB på torsdag 21. september 2017, klokken 19:11

Samme her, og det attpåtil på selgers initiativ. Kan kanskje være enklere hvis man møter opp personlig og snakker med selger når man ber om det?
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

endreaa

Sitat fra: mthoring på torsdag 21. september 2017, klokken 19:16
Sitat fra: Mats JB på torsdag 21. september 2017, klokken 19:11

Samme her, og det attpåtil på selgers initiativ. Kan kanskje være enklere hvis man møter opp personlig og snakker med selger når man ber om det?

Absolutt. Tenkte bare å på forhånd. Takker for svar  :+1:

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA