Hovedmeny

Dynamiske baklys e-Golf

Startet av petterlien, onsdag 20. september 2017, klokken 12:52

« forrige - neste »

Lassiiboiii

har lagd en GIF som viser forskjellen, og hva vi går glipp av.... http://gph.is/2py25pJ

- Enyaq iV80 Sportline - Bestillt.
- Kia E-Niro - 04.2019
- Nissan Leaf - 06.2014
- E-Golf 2017 - Solgt.

Propell

Vi bør vel alle sette foten ned og be om å få levert produktet vi har betalt for.
Ny Golf med Dynamiske baklykter er en løsning. Jeg har egen kontrakt med Selger på Møller om Montering av Dynamiske Baklykter og 32A Type 2 Kabel som stod i spesifikasjonen når jeg kjøpte bilen.
Ikke aktuellt med 3200,- kr. Har motstått alt press mot denne kompensasjonen. En advokat bør se på dette for oss alle..
Har lyst på VCDS .
2017 E-Golf FL VIP Sort Levert. 15/6
2016 Volvo V70 D4 Grå Dynamic
2008 Golf GT Solgt.

Mobileum

Ta pengene og løp. Dynamiske baklys verken hører du eller ser du (hvis du ikke løper bak bilen).
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

sybo

Da fikk jeg å den kjipe telefonen om at de ikke kan få kodet de opp.
Det er det eneste han sier. Kodene de har fått funker ikke, og om de noen gang får det til vet han ikke.
Bilen har stått der nå siden mandag uten at de har gjort noe :)

Jeg sa klart å tydelig fra at pengene tilbake ikke er aktuelt på noen måte. Jeg har kjøpt å betalt for dette, det står i kontrakten at dette skal ettermonteres. Så her får de bare fikse det. Det kan ikke være mulig å ikke fikse tenker jeg.

Om noen tar ansvar med advokat så stiller jeg meg i den gruppen jeg, men jeg blir dessverre ikke den som er lederen i dette ;)

Kav2

Sitat fra: Mobileum på fredag 23. mars 2018, klokken 10:19
Ta pengene og løp. Dynamiske baklys verken hører du eller ser du (hvis du ikke løper bak bilen).

Hyppighetene på disse kommentarene dine tatt i betraktning, skulle man nesten tro du var litt sjalu? ;)
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

Mobileum

Hvorfor skulle jeg være det? Her er utdrag av min kontrakt:  :D

Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

Kav2

Da er det merkelig at du til stadig skal skrive at dette er unyttig. Det er vel tredje gang du skriver om det i denne tråden?
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

Trond.m

At dynamiske baklys er unyttig er vel å regne som fakta. Det er også fargen på bilen. Hva om de leverte en hvit bil uten metallic når man har bestilt en grå metallic ? Da ville nok de færreste si seg fornøyd med å slippe å betale for metallic-lakk. En kompensasjon må definitivt være høyere enn det utstyret kostet fra fabrikk, men å kreve omlevering er nok å dra det litt langt.

ReneM

Kjøper gjerne et sett til 3200kr fra møller dersom de har flere 100 på lager ;)

Inklusiv en adapter til en tusenlapp og  en VCDS kabel som jeg allerede har er det en fin oppgradering for min 190 km modell! Ved salg av gamle baklykter er det en oppgradering som ikke koster noe som helst ;)

Utrolig kjipt, og ikke minst dårlig at de kommer med den beskjeden etter 11 mnd for de som venter. Spør dere meg helt ærlig har de holdt alle for narr. De sitter jo på tegningen og viste at det ikke går uten adapter før hele modellen ble lansert.
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

Trond.m

@ReneM, seriøst ? Mener du at det er kurant å ettermontere, men ikke for Møller ? Antar at det i såfall inngår uoriginale deler og det kan naturligvis ikke Møller benytte. Kanskje en rimelig kompensasjon da vil være å få levert umonterte baklykter + 3200 i kompensasjon.

ReneM

Sitat fra: TM på lørdag 24. mars 2018, klokken 07:47
@ReneM, seriøst ? Mener du at det er kurant å ettermontere, men ikke for Møller ? Antar at det i såfall inngår uoriginale deler og det kan naturligvis ikke Møller benytte. Kanskje en rimelig kompensasjon da vil være å få levert umonterte baklykter + 3200 i kompensasjon.

180 dollar for alt av kabler. Ingen problem å ettermontere disse lyktene.

https://m.ebay.com/itm/OEM-Plug-N-Play-Wire-Harness-Kit-VW-Golf-7-5-Facelift-Dynamic-LED-Tail-Lamps/302507091635?_mwBanner=1
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

Motorwatt

Det står i teksten:

On the offer is Complete Wire Harness for all Volkswagen Golf 7 / MKVII platform 2015+ Wire Harness for Dynamic LED Tail Lamps Lights Upgrade from new 2017+ European Golf R.

This harness is for US/Canadian Models only. It will not work on European models !!!
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Roy e-Nordmann

Hei
Sendte mail til selgeren min når jeg så dette om å få refundert de 3200kr.
De hadde fått samme bekreftelsen da svarte han.
I dag fikk jeg mail om alt det kanskje lar deg gjøre å ettermontere allikevel, men at Dr fikk en endelig bekreftelse på dette etter påske.
Noen som vet noe mer om dette?
2017 e-Golf FL Atlantic Blue

Kav2

Det står på Facebook at det ordner seg.
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA