Hovedmeny

Dynamiske baklys e-Golf

Startet av petterlien, onsdag 20. september 2017, klokken 12:52

« forrige - neste »

Propell

Ønsker link til Facebook innlegget. VW får levere det de har lovet. Dynamiske baklys skal jeg ha. 5 gang jeg avslår presset om 3200,- i erstattning som er en billig kompensasjon.
Har lyst på VCDS .
2017 E-Golf FL VIP Sort Levert. 15/6
2016 Volvo V70 D4 Grå Dynamic
2008 Golf GT Solgt.

sybo

Jeg har nå fått ny avtale med møller, og skal inn med bilen i morgen. Da får jeg dynamiske lykter.
Jeg fikk først til svar at de ikke visste om de noen gang kunne fikse dette, men nå etter et par uker så har de alikavel klart dette.

Kan ikke skjønne annet da en at dere andre også skal få dette.

Jeg sa klart å tydelig i fra at jeg ikke godtok noe annet en lyktene som står i kontrakten og som er betalt for.
Det ser da ut som de har klart det.

Skal si fra i morgen ettermiddag om det løste seg :)

madsolsen

Jeg etterlyste mine dynamiske baklys mandag før påske - de hadde ingen formening om når dette ville bli. Men i går fikk jeg omsider mail og time for ettermontering om en ukes tid!   :+1:
De har også prøvd helt siden i høst å få meg til å gå bort fra avtalen i kontrakten om å få disse ettermontert, uten hell.

Apache

Jeg prøvde meg på en slik deal med selgeren men det var ikke noe interesse fra dem side for det da jeg bestilte i fjor høst.

Pippus

Jeg fikk ettermontert nye lykter i dag og det fungerer bra og ser helt knall ut. :+1:
Nå skal det sies at bilen måtte bli stående over fra tirdagen da de manglet en del (ikke lyktene)

Heldigvis er jeg ikke avhengig av at alle skal skjønne hensikten for at jeg skal synes det var verd det...  ;)

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

sybo

Da er min på plass med dynamiske lys.
Bør ordne seg for dere andre også etter hvert nå da :)

Peacock

Da er også min fått nye baklykter. Bil 2 som har fått montert på Møller Slependen. Finere og bedre enn forventet. Veldig fornøyd. Pussig hvor mye glede noe du selv ikke ser kan gi en snart 60 år kropp med et 18 årings hode. Gled dere
VW 300 E-golf Peacock Green Juni/2017
ID.4 first April/2021

Amatøren

Sitat fra: Peacock på fredag 06. april 2018, klokken 20:27
Pussig hvor mye glede noe du selv ikke ser kan gi en snart 60 år kropp med et 18 årings hode.

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

J@x

Sitat fra: J@x på onsdag 21. mars 2018, klokken 23:02
Sitat fra: TM på onsdag 21. mars 2018, klokken 10:07
@J@x, godt det ordnet seg til slutt. Utrolig at det skulle ta så lang tid  :+1:

Det ordnet seg dessverre ikke, de hadde bilen i 5 timer, men fikk det ikke til. Så jeg endte opp med gamlelyktene igjen..  >:( De skulle be fabrikken om hjelp.

På fredag ordnet det seg endelig !  8)
2024 Skoda Enyaq IV 85x Sportline i bestilling
2021 VW ID3 1st Plus
2021 Skoda Enyaq IV 80 Sportline (solgt 2024)
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

Trond.m

Roy e-Nordmann

Er det noen på vestlandet som har fått ettermontert disse enda, eller er det bare på østlandet det har blitt gjort ettermontering?
Det eneste svaret de gir her i Bergen er at de ikke vet noe om når dette kan utføres.
Synes det begynner å ta latterlig lang tid å få disse, med tanke på at jeg har hatt bilen i over 1. år nå...
2017 e-Golf FL Atlantic Blue

dnummoe

Sitat fra: Roy e-Nordmann på torsdag 03. mai 2018, klokken 11:36
Er det noen på vestlandet som har fått ettermontert disse enda, eller er det bare på østlandet det har blitt gjort ettermontering?
Verken øst eller vest - men sør... :) Jeg fikk ettermontert i Kristiansand for et par uker siden.

brako79

Sitat fra: Roy e-Nordmann på torsdag 03. mai 2018, klokken 11:36
Det eneste svaret de gir her i Bergen er at de ikke vet noe om når dette kan utføres.
Synes det begynner å ta latterlig lang tid å få disse, med tanke på at jeg har hatt bilen i over 1. år nå...

I følge Møller Bil Nesttun, tar de inn biler etter rekkefølgen de ble levert ut, De var kommet til bil nr 4 når jeg snakket med dem. Jeg var bil nr 13 og de forespeilet bytte i Juni/Juli.
Arbeidskollega fikk bil før meg, og han hadde ikke hørt noe.
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA