Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kansellering

Startet av Erlingni, torsdag 24. august 2017, klokken 15:26

« forrige - neste »

Amatøren

Hadde samme problemet da jeg skulle kansellere en Model X.

Slet i flere uker med bare å få det skriftlig (epost) med bekreftelse på at kanselleringen var mottatt. Ønsket det i tilfelle de ikke fikk returnert depositumet før fristen gikk ut.

Ringte og sendte epost i flere uker uten at de gadd å svare. Kom igjennom et par ganger, men ikke til "min" selger og dermed gikk jeg det ikke skriftlig bekreftelse på kanselleringen.

Første etter å ha "plaget" selgeren på kveldstid og helg så kom bekreftelsen til slutt, men ikke med en gang......

Så tok det ytterligere laaaang tid før jeg fikk tilbake depositumet. Etter bekreftelse på kanselleringen gikk det ytterligere 5 uker.

Det tok så lang tid at jeg begynte å skrive anmeldelse til politiet. Var bare så vidt at den ikke ble fullført, signert og levert.

Etter dette og det jeg har lest om Tesla sin manglende kundeoppfølging er jeg veldig glad for at jeg ikke har bil i bestilling hos dem. 
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA