Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fikk ikke åpnet dørene på min Kia soul 2018,

Startet av kh86, mandag 16. oktober 2017, klokken 08:10

« forrige - neste »

Red_Harvest

Fatter ikke at den prisen er mulig. Hvor bor du? Jeg får rundt 900kr pr. mnd. Har full bonus og privat garasje osv osv.

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


geear

Kjenner jeg blir forbanna nå.

Prøvde med samboeren, som ikke har kundeforhold i Gjensidige engang, og hun får også bedre pris enn meg.

Med samme specs som Fossilbil ser det slik ut for oss:
Jeg, med NITO og totalkunderabatt på 18%: 716,-/mnd
Madammen uten kundeforhold eller organisasjonsrabatt: 667,-/mnd.

Forvørig bor vi altså så godt som samme sted som Fossilbil, men mulig alder spiller inn, vi er 36 år.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

Filip86

Jeg stusset også over at samboeren fikk billigere pris enn meg, uten å ha noe relasjon til Gjensidige.
Forklaringen til meg var at når man er samboer, så oppnår den andre parten dine fordeler.

Prisen jeg har fått er uansett bedre enn det jeg har fått andre steder, men allikevel kr 200 mer enn du har fått.

Fossilbil

#48
Jeg har vel et godt kundeforhold ::)

I tillegg har jeg aldri hatt skade.

1 hus,
4 biler
1 tilhenger
1 båt
Samt personforsikringer

Tror det ligger noe rab fra Tekna inne også
Ang alder så er det 39år for andre år på rad 

geear

Sitat fra: Filip86 på fredag 29. september 2017, klokken 13:23
Jeg stusset også over at samboeren fikk billigere pris enn meg, uten å ha noe relasjon til Gjensidige.
Forklaringen til meg var at når man er samboer, så oppnår den andre parten dine fordeler.

Prisen jeg har fått er uansett bedre enn det jeg har fått andre steder, men allikevel kr 200 mer enn du har fått.
Hvordan mener du at de skal vite at man er samboere, om jeg tør spørre?

Jeg kan godt tro at damer får bedre pris i utgangspunktet, men syns det er drøyt at det skal trumfe både totalkunderabatt og NITO-rabatt.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

Filip86

De tok vel utgangspunkt i at vi har samme adresse, og at jeg spurte «hva blir prisen hvis den settes på samboeren min?»

geear

"Du har fått den beste prisen på Tesla. Vi klarer dessverre ikke noe lavere."

Skuffende. Dette er direkte løgn når jeg både vet at andre her inne får bedre, og at til og med madammen får lavere pris uten at hun har noe kundeforhold eller fordeler fra andre organisasjoner.

På toppen av det hele så viser det seg at jeg får 2% ekstra rabatt på grunn av NITO, altså nesten ubetydelig. Med fire hovedforsikringer får man 18%, NITO gir 20%, og man får ikke begge...
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

Vhagar

Har noen prøvd å innhente tilbud via diverse anbudstjenester?
Tesla Model X 75D, 2017

cossie

X100d 30000km Gjensidige NOK4900 pr år  8)
Tesla Model X100D

ModelS_Oslo88


haheide

"X100d 30000km Gjensidige NOK4900 pr år"

Tryller du eller ? Har du samlet alle forsikringer der? Hva er din hemmelighet ?
2018 X75D Blå 7seter
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA