Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nissan Leaf bestilt

Startet av xzornixz, torsdag 21. april 2011, klokken 15:46

« forrige - neste »

xzornixz

Heisann! Er det andre som sliter med at ladeluken ikke går opp når man drar i spaken? Har også mistet stereoanlegget, nå er det ikke lys eller noe i det..

bobakka

Hadde problemet etter en bilvask etterfulgt av en kald natt. Litt banking på lokket hjalp. En medhjelper er nok nødvendig om du ikke får den opp da heller. Skulle vel vært noe kraftigere fjærer.
iMiev fra 8.2.11. 20 000 km per år med elbil siden. 23.10.17 passerte 135 000 km. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 hentet 18.10.17. 20 000 km per år. Mindre rekkeviddeangst.
Fossilbil kun for langtur og tilhenger.

ElDino

Min ble myeee bedre etter å ha smørt den...
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

xzornixz

Smøring er mottatt, får prøve det først:-) Innså at tonen i innlegget kanskje var litt vel kvass, det var ikke meningen! Jeg er stort sett kjempefornøyd med bilen, er god komfort og veldig kjekk i bytrafikken:) Skulle gjerne sett en mye bedre lydisolering for dekkstøy, men jeg gikk fra Mercedes S-klasse til lille trille, så kan være at jeg bare er fryktelig bortskjemt:) Rekkevidden min ligger på ca. 100-120 km uten varmeapparat og mellom -1 til 4 grader ute:)

Joffe69

Svar til Xzornixz.

Angående  lydisolering jeg har fått sprøytet på et lyddempningsmiddel i hjulskjermene inneskjermene
og det hjalp har også tatt ut mattene å isolert med selvklebende asfalt matter i gulv og torpedorvegg.
Og bak i dekselene v bakre vindusstolpe v ladelukene.
Ble kvitt mye støy da, skal også ta kanaler og dører med å sprøyte på lydmasse.

xzornixz

Det hørtes ut som en veldig god ide! Vet du sånn ca. hvor mye vekt det blir ekstra?

Joffe69

xzornixz

Stereoanlegget som døde viste seg å være transportsperren på anlegget som ikke var fjernet skikkelig:-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA