Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hjemmelaeboks, 20A tilgjengelig!

Startet av OW, onsdag 27. september 2017, klokken 17:58

« forrige - neste »

spirrevipp

Veldig mange som har vanlige bestilling inne nå har Showroom Discount fra forrige prisjustering / utstyrsendringer (inkl meg), vi venter bare i spenning på hva som skjer utifra siste justering.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

...

Sikkert et spm som er stilt andre steder, hva slags ombordlader leveres X med nå?

cirys1

Sitat fra: nix på fredag 04. august 2017, klokken 23:58
Sikkert et spm som er stilt andre steder, hva slags ombordlader leveres X med nå?

16,5 kW er standard på alle Tesla nå.

podd123

Sitat fra: spirrevipp på fredag 04. august 2017, klokken 23:53
Veldig mange som har vanlige bestilling inne nå har Showroom Discount fra forrige prisjustering / utstyrsendringer (inkl meg), vi venter bare i spenning på hva som skjer utifra siste justering.

Hei, snakket med selger nå. Fikk oppdatert ordre på mail, discount endret fra 23900kr til 54950kr på en X75D bestilt juni.

spirrevipp

Sitat fra: podd123 på lørdag 05. august 2017, klokken 12:29
Hei, snakket med selger nå. Fikk oppdatert ordre på mail, discount endret fra 23900kr til 54950kr på en X75D bestilt juni.

Takk for info, slettes ikke verst med en prisjustering på nesten 55k i løpet av noen uker!  :+1:
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Somni

Må nok regne med enda en justering ila. november. Dollar ned mot 7,5.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

geear

Hmm, flott med prisjustering, men når jeg konfigurerer X75 nå og velger lån får jeg rente på 1,77%? Forsvant 0,25% samtidig med prisjusteringen?
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

spirrevipp

Bruker du mobilen? I såfall har den vært slik en stund tror jeg. Nettsiden viser 0,25% for meg.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

geear

Riktig, det var på telefonen. Det meste gjøres der for tiden..
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

spirrevipp

Hvis du bruker telefonen og ringer en selger så får du nok riktig rente.  ;)
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

geear

Nåja, stoler på deg jeg, konemor tok forslaget på strak arm og vil være med innom borti gata her på mandag. Går ut fra de har riktig info.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

...


Elkjell

solgt S85 - solgt S85D - bestilt model 3 - reservert model Y -kjører X75D


Undertegnede

Noen flere som har fått bekreftet at vi som har bil i bestilling får ny pris korrigert etter den siste prisjusteringen?

Har en 100D på vei (bestilt 4.juli ca). Sendte en mail til NOdelivery for noen dager siden og fikk svar tilbake at det var trist at jeg synes 100D var blitt et enda mer idiotisk kjøp etter de siste forandringene... (75kWh blitt nesten like rask, hengerfeste ink og 50k billigere). De gav ikke uttrykk for at det kom noen justering slik jeg forsto det hvertfall. Håper dog det blir justert for jeg må nesten kansellere om ikke. Da blir det X75 og spare 150-200.000,-.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA