Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva skal man se etter?

Startet av Rico, søndag 06. august 2017, klokken 21:31

« forrige - neste »

Rico

Rico

Håper på dager, men frykter uker med der trykket jeg har inntrykk av at det er på Tesla i disse kampanjetider.

krister461

Det avhenger av om bilen er i landet, eller om den kommer om noen uker. Og selvsagt om den står i samme by som deg og om den alt er klargjort eller ei.

Isbjørn

2017 TMS P100DL
2017 TMX P90DL
Model 3 reservert
2015 TMS P85DL-solgt

Rico

Sitat fra: krister461 på tirsdag 30. mai 2017, klokken 20:34
Det avhenger av om bilen er i landet, eller om den kommer om noen uker. Og selvsagt om den står i samme by som deg og om den alt er klargjort eller ei.

Stod lev.tid ca 14 dager på tesla.com, så da er den vel i landet, men ikke klargjort.

krister461

Sitat fra: Rico på tirsdag 30. mai 2017, klokken 21:29
Sitat fra: krister461 på tirsdag 30. mai 2017, klokken 20:34

Stod lev.tid ca 14 dager på tesla.com, så da er den vel i landet, men ikke klargjort.
Tror nok det er en standardfrase, men slike spørsmål er ofte mye lurere å spørre Tesla om...

tkjoerlaug

Jeg kjøpte inventorybil som stod i Bergen med utlevering i Trondheim. Det tok litt over en måned pga transport. Forstod det slik at all transport går via oslo/drammen, så kjøp fra "distrikt" med levering til "distrikt" tar lang tid da transporten blir delt i to etapper. Tror min bil stod i kø i over en uke i Drammen for å bli med på transport til Trondheim.

Siggen

Sitat fra: tkjoerlaug på onsdag 31. mai 2017, klokken 09:01
Jeg kjøpte inventorybil som stod i Bergen med utlevering i Trondheim. Det tok litt over en måned pga transport. Forstod det slik at all transport går via oslo/drammen, så kjøp fra "distrikt" med levering til "distrikt" tar lang tid da transporten blir delt i to etapper. Tror min bil stod i kø i over en uke i Drammen for å bli med på transport til Trondheim.

Før kunne man få dekket noen kroner til flybillett for å hente selv hvis den sto en annen plass i landet.

ethoring

"14 dager" blir opptil 1 mnd for meg høres det ut til. Bil var på tur til landet, det var vel det som var 14 dager antar jeg. Jeg skal ha utlevering i Trondheim.

Rico

Min stod det på Tesla ved kjøp at den var lokalisert i Kristiansand. Jeg har derfor selvfølgelig hatt kontakt med dem. Når jeg tracker VIN her: http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/
Så står det at den ankom Drammen havn den 29/5. Drammen er mye nærmere for meg enn Kristiansand, så skal høre om det ikke er enklere å bare hente ut der. Problemet er et Kristiansand er de jeg har avtalt innbytte med, så får høre med Tesla i dag.

mvh
Rico

kirky

Hvor ser dere forresten Model X inventory-biler? Det er jo aldri noen på tesla.com? Og for Model S er det jo kun en drøss med P100D-biler for tiden. Men samtidig ser jeg kommentarer om folk som har handlet inventory-biler?!

2019 Long Range S, HW3, CCS.

afitch80

Sitat fra: kirky på torsdag 01. juni 2017, klokken 10:18
Hvor ser dere forresten Model X inventory-biler? Det er jo aldri noen på tesla.com? Og for Model S er det jo kun en drøss med P100D-biler for tiden. Men samtidig ser jeg kommentarer om folk som har handlet inventory-biler?!
Du ser litt inventory biler i design studio ut i fra hvordan du spec'er bilen. Ellers gå bare til Tesla, så har selger oversikt der.
Før amerikansk, nå tysk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA