Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Prøvekjørt S - spørsmål

Startet av AmocoCadiz, søndag 06. august 2017, klokken 10:44

« forrige - neste »

elekTrond

Haha, i går holdt jeg på å rive løs hele ladekontakten fra bilen da den ikke ville frigi CCS-støpslet etter endt hurtiglading! Følte meg ekstra brukerfeil da det satt et ektepar i en fossilbil og tittet på meg der jeg sto med spenntak og den ene foten på forskjermen mens jeg nynnet på "gubben og gamla lå og dro ..."  :o

Heldigvis husket jeg noe om en slik tråd som denne på dette vidunderlige forumet. Visste ikke om nøkkelen - som uansett lå inni bilen, så jeg fant i stedet STOPP-knappen på Energi-menyen. Det var utløsende deilig å høre det avdempede sukket fra solenoiden som endelig slapp taket og pistolen.  ::)

Mvh trilling-eier med CHAdeMO og automagisk forløsning  :blank:

PS! Hadde lånebil med fem voksne på langtur, noe som forøvrig foregikk forunderlig fredelig og feilfritt.  :+1: :+1: :+1: :+1: :+1:
'13 Mjau

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA