Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Rekkevidde Model S - erfaringer fra virkeligheten

Startet av Cral, fredag 21. juli 2017, klokken 08:54

« forrige - neste »

Cral

Fikk også beskjed om at google earth ikke funket i Active Info, kun på hovedskjermen.
~Cral

2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro

ASVN

Sitat fra: Cral på onsdag 10. mai 2017, klokken 22:57
Fikk også beskjed om at google earth ikke funket i Active Info, kun på hovedskjermen.

Merkelig. På Audi a3 får man det begge steder. Men er kanskje annerledes systemer.

Chivas

Sitat fra: ASVN på onsdag 10. mai 2017, klokken 23:53

Merkelig. På Audi a3 får man det begge steder. Men er kanskje annerledes systemer.
Jeg er ikke sikker, men jeg forsto slik, når jeg bestilte bilen, at man måtte ha den premium tlf-pakka for at dette skulle funke. På den annen side er det jo rart at det funker på en av skjermene.

ASVN

Sitat fra: Chivas på torsdag 11. mai 2017, klokken 09:42
Sitat fra: ASVN på onsdag 10. mai 2017, klokken 23:53
Jeg er ikke sikker, men jeg forsto slik, når jeg bestilte bilen, at man måtte ha den premium tlf-pakka for at dette skulle funke. På den annen side er det jo rart at det funker på en av skjermene.

Jeg har premium telefonpakke, men får det ikke til for det. Ettersom jeg har skjønt er eneste denne pakken gjør at bilen kan bli en "hotspot" og at signalene til telefon forsterkes med antennen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA