Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladekabel imiev?

Startet av Mr.Zero, tirsdag 16. mai 2017, klokken 11:35

« forrige - neste »

Autowinder

Mulig valget skulle vært kalt "Sykroniser Nå" om det er en der og da funksjon, snarere enn en "sjekke jevnlig om jeg er ute av kurs" funksjon.
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

turfsurf

Sitat fra: Egil Fonn på onsdag 08. mars 2017, klokken 19:40
Under innstillinger- Dato/klokkeslett- Huk av i boks Automatisk innstilling
Der valget finnes ikke på vår bil. Mulig det kommer sammen med en eller annen opsjon. Står nevnt i brukerhåndboken at det er der avhengig av tilvalg, men ikke hvilket.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Ingeniøren

Kan hende det lagt inn i en senere software.

Tror ikke jeg har det i min hellere fra oktober 2015, men har ikke sjekket - syk om dagen.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

hELgenen

Har også dette på min bil (2016 modell - 94Ah)

Eneste mulighet er å gå inn i innstillinger og huke av og huke på automatisk tidssynkronisering.
Det BURDE fungert slik at den gjorde det som teksten hentyder til  - mao. sette på opsjonen og så la den leve sitt eget liv.

Når vi først er inne ting som ikke fungerer som det skal - kan jeg nevne kartene. Informasjon i kartene er hva jeg vil benevne som ekstremt utdaterte. Hver bidige dag kjører jeg f.eks forbi en tomt det var hotell på i 2009 og som samme år ble revet. Hotellet ligger fortsatt inne i kartene. Fortstått det slik at disse kartene er de samme som finnes i appen Here Maps. Har forsøkt å melde dette inn direkte via Appen på telefonen som feil gjentatte ganger  - men fortsatt ligger den der inne med telefon. nr osv osv... BMW bør kanskje finne seg bedre partnere mhp. kart neste gang.......

kaiat

Sitat fra: hELgenen på tirsdag 14. mars 2017, klokken 12:36BMW bør kanskje finne seg bedre partnere mhp. kart neste gang.......

Det er nok tvilsomt at det skjer da BMW sammen med Mercedes og Audi kjøpte opp Here i fjor... ;)

Men det er lov å håpe at de forbedrer det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA