Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva blir grunnprisen på I-PACE?

Startet av Sirup, mandag 13. februar 2017, klokken 01:50

« forrige - neste »

S.S

Neida ;-)
Det er i topicen på pris i USA og så spora det litt av.  Vær happy vi ikke starter på hva andre biler lader med over there!

Djur1

Uansett,
Bilen kommer til å bli sykt billig i statene, med den vanlig forhandler rabatt i tillegg til at i pace er så aggressivt priset der.
Jeg merker jeg har vondt for betale bare fordi de kan vri kniven rundt i såret. Da vil jeg heller ikke kjøpe, siden jeg vet at jeg blir "lurt".

Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Stikkkontakt

Sitat fra: Djur1 på mandag 12. mars 2018, klokken 19:44

Uansett,
Bilen kommer til å bli sykt billig i statene, med den vanlig forhandler rabatt i tillegg til at i pace er så aggressivt priset der.
Jeg merker jeg har vondt for betale bare fordi de kan vri kniven rundt i såret. Da vil jeg heller ikke kjøpe, siden jeg vet at jeg blir "lurt".

Sitter igjen med følelsen av at i-Pace ikke er noe godt kjøp ja. Jeg hater å betale for mye, men samtidig har jeg mer enn råda til å kjøpe en og jeg får uansett en superfet bil. Har hele tiden tenkt at Audi e-tron er en mer passende bil for familien, men nå er denne bestilt og kona er frelst. Kanskje vi ender opp med begge?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA