Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Første prøvekjøringer/tester i Norge

Startet av Avh, torsdag 20. april 2017, klokken 10:16

« forrige - neste »

Hyperstress

Sitat fra: Nasatech på lørdag 11. februar 2017, klokken 20:54
Summon har jeg faktisk brukt en del i det siste. Særlig til å komme inn i bilen igjen. Tar jo ikke langt tid og mye bedre enn å klemme seg inn døren. Ofte går barna inn FF da de trenger mindre plass og jeg tar summon får å gå inn foran.
Samme her. Føler det er veldig nyttig, men det irriterer meg at det ikke kan gjøres med fob. Håper ny app er raskere, og mer stabil når en bruker summon. :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Nasatech

Sitat fra: Hyperstress på lørdag 11. februar 2017, klokken 21:22
Sitat fra: Nasatech på lørdag 11. februar 2017, klokken 20:54
Summon har jeg faktisk brukt en del i det siste. Særlig til å komme inn i bilen igjen. Tar jo ikke langt tid og mye bedre enn å klemme seg inn døren. Ofte går barna inn FF da de trenger mindre plass og jeg tar summon får å gå inn foran.
Samme her. Føler det er veldig nyttig, men det irriterer meg at det ikke kan gjøres med fob. Håper ny app er raskere, og mer stabil når en bruker summon. :)

Helt enig! Hadde vært digg via FOB!

BømloBjørn

AppleKnocker

Er det mulig å håndtere flere Teslaer med den nye appen? Under notifications/vehicles ....
Har jo lenge tenkt at jeg ikke kan ha to Teslaer fordi det blir surr med appen. Da ryker kanskje det argumentet?
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Hyperstress

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Nasatech

Sitat fra: AppleKnocker på lørdag 11. februar 2017, klokken 22:42
Er det mulig å håndtere flere Teslaer med den nye appen? Under notifications/vehicles ....
Har jo lenge tenkt at jeg ikke kan ha to Teslaer fordi det blir surr med appen. Da ryker kanskje det argumentet?

Den gamle appen fungerte jo fint med flere Teslaer. I hvert fall på iPhone. Ikke noe problem :)

BømloBjørn

Sitat fra: Hyperstress på lørdag 11. februar 2017, klokken 22:44
Ja, det huset oppe til høyre der.

hmm  ja.  Så det nå at huset dukker opp når man er i nærheten av bilen.... ikke når man er 'lenger' vekke...  Må sannsynligvis ha range på FOB

Muffinman

]
Har fungert fint hele tiden, det.

Synes forresten ny app er mer tungvindt. Var lettere med faner enn med en meny man må trykke seg tilbake til for å bytte funksjon.

cstromme

Ja, men det var ikke noe problem med den gamle heller.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Nasatech

Sitat fra: Muffinman på søndag 12. februar 2017, klokken 00:58

Synes forresten ny app er mer tungvindt. Var lettere med faner enn med en meny man må trykke seg tilbake til for å bytte funksjon.

Ja, hvis man skal stille på noe. Men muligheten for å låse, starte AC og kjøre rett fra forsiden var veldig bra [emoji106]

Muffinman

Jeg starter som regel forvarming på maks temperatur, mens bilen som regel står på 20-22 grader når den parkeres. Klimaknappen på forsiden har ingen verdi for meg uten at også temperaturinnstilling er tilgjengelig der.

Øyvind.h

Sitat fra: Nasatech på søndag 12. februar 2017, klokken 09:35

Ja, hvis man skal stille på noe. Men muligheten for å låse, starte AC og kjøre rett fra forsiden var veldig bra [emoji106]
Den likte jeg veldig godt jeg også. 3D touch og start av klima veldig raskt og med ett trykk.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Nasatech

Sitat fra: Øyvind.h på søndag 12. februar 2017, klokken 11:18
Sitat fra: Nasatech på søndag 12. februar 2017, klokken 09:35

Den likte jeg veldig godt jeg også. 3D touch og start av klima veldig raskt og med ett trykk.

Enig [emoji122][emoji106]

Wilma

Jeg synes at det går mye fortere å logge inn nå. Med forrige versjon tok det evigheter. Bare hjulspinn.
Andre som opplever det samme?
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

overlay

Noen som har problemer med appen? Jeg kan lese ut all informasjon som hvor den er, ladestatus eller varme i kabinen, men kan ikke gjøre noe som å skru på varme, låse opp bilen etc

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA