Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 75 d slår nedi fartsdumper

Startet av Kim Kim, søndag 02. april 2017, klokken 12:35

« forrige - neste »

Kim Kim

Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

eha

Sitat fra: Kim Kim på lørdag 28. januar 2017, klokken 22:33
Nå kan man etterinstallere dette selv om man ikke kjøpte premium interiørpakken.

750$ i USA

https://electrek.co/2017/01/28/tesla-hepa-air-filer-bioweapon-defense-mode-aftermarket-upgrade/

Wow!  ;D ;D ;D ;D

Dette er fantastiske nyheter! Eneste grunnen til at jeg ville ha premium var HEPA-filteret, og derfor valgte jeg å kjøpe uten premium. Nå kan jeg allikevel få det til en brøkdel av prisen!  8) :police: :D ;D
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

eha

2017 Tesla Model X 90D

lunitiks

Crap jeg vil ha dette på S'en min også! Men når jeg tenker meg om, mindre frunk og antakeligvis masse $$$ på å bytte HVAC enhet. Artig og fornuftig at Tesla gjør dette da
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Bjoris

Veldig interessant til den prisen. Mangler bare adaptive lys som singel tillegg så hadde jeg vært helt fornøyd. Hadde dette på Sen jeg solgte som ny, meget bra i lav fart og det er da jeg føler det har mest for seg
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

turfsurf

Prefekt timing. Nå som Alcantara tak og ventilerte seter er ute av premiumpakken, så betaler man i praksis 30k for en stripe alcantara og noen lysdioder og litt software for å åpne dørene.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Nasatech

Bruker veldig skjelden biodefence mode på min bil. Når man har det på så går viftene på fullt. Veldig ubehagelig. Hadde tenkt meg om to ganger før jeg kjøpte det

eha

Sitat fra: Nasatech på søndag 29. januar 2017, klokken 12:22
Bruker veldig skjelden biodefence mode på min bil. Når man har det på så går viftene på fullt. Veldig ubehagelig. Hadde tenkt meg om to ganger før jeg kjøpte det
2017 Tesla Model X 90D

turfsurf

Først og fremst HEPA filteret jeg er ute etter ja. BWDM har jeg testet ett par ganger, synes ikke det var så ubehagelig, men helt klart ikke noe man kjører med hele tiden.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Nasatech

Sitat fra: eha på søndag 29. januar 2017, klokken 13:39
Sitat fra: Nasatech på søndag 29. januar 2017, klokken 12:22

eha

Hvis dette blir tilgjengelig i Norge for ettermontering til under 10K kan jeg garantere her og nå at jeg kommer til å gå for det. Ikke pga. BWDM (WMD anyone?), men pga. at selve filteret som er i drift hele tida er bedre.
2017 Tesla Model X 90D

spirrevipp

Veldig bra at de åpner for dette! Skal vel mye til for at de ikke åpner for det i Norge også?

Premium-pakken på X fremstår ikke som et godt kjøp akkurat. Selv har jeg carport rett utenfor huset så hvis/når jeg bytter til X måtte jeg uansett skrudd av selvpresenterende førerdør.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Nasatech

Sitat fra: spirrevipp på søndag 29. januar 2017, klokken 19:33
Veldig bra at de åpner for dette! Skal vel mye til for at de ikke åpner for det i Norge også?

Premium-pakken på X fremstår ikke som et godt kjøp akkurat. Selv har jeg carport rett utenfor huset så hvis/når jeg bytter til X måtte jeg uansett skrudd av selvpresenterende førerdør.

Selvpresenterende dører er faktisk veldig gøy og fungerer veldig bra. Trodde selv jeg skulle skru det av med en gang jeg fikk det, men fungerer bra selv når det er trangt. Døren går bare opp så mye som den får plass til og vil du ikke at den skal åpne så kan du trykke én gang på FOB når du nærmer deg bilen så åpner den ikke.

prophan

... Når må en trykke for at den ikke skal gå opp? Kjekk tips forresten.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

prophan

Jeg bruker heller ikke så mye BDM slik som andre har nevnt, men setter pris på hepa filteret, og kullfilteret som hindrer lukt. Har dog brukt bdm noen ganger i sterkt forstøvet tunneler.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA