Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Her kan du stille spørsmål, rett til en KIA forhandler - Skotvedt Asker og Bærum

Startet av getor, søndag 19. februar 2017, klokken 01:25

« forrige - neste »

El-boy

Bra gjort av moderator å rydde bort ett useriøst innlegg. Nå kan diskusjonen fortsette igjen "on-topic" :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

petersv

Muffinman

Brede

lunitiks

Facebook schmacebook. Få det ut her
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

Haha. Gjør som meg, ha en facebook-konto uten personopplysninger og uten venner. Da er det egentlig ganske allright :)

Brede

Den uheldige skulle rygge bilen ut av oppkjørselen og plutselig smalt det.
Ligger bilde på FB. Samme hjul som bil tidligere i tråden, bare mer ekstrem vinkel på hjulet.

Muffinman

Ser du om den har byttet driveunit, og om hvor i landet den hører hjemme? Konspiratoriske meg tenker mekaniker under opplæring som har glemt å sette på mutter på flere biler  :D

Brede

Sitat fra: Muffinman på mandag 19. desember 2016, klokken 19:37
Ser du om den har byttet driveunit, og om hvor i landet den hører hjemme? Konspiratoriske meg tenker mekaniker under opplæring som har glemt å sette på mutter på flere biler  :D

Jeg skal høre.
Ser at han poster fra Tønsberg.

El-boy

Finner ikke saken i Facebook på Tesla Owners Club siden.
Er innlegget slettet?

Muffinman

Ligger på gruppen "Tesla Motors".

Brede

Nå kom det frem en lignende hendelse fra Norge tidligere i år også (med bilde), venstre side denne gang..  :o

Brede

Sitat fra: Muffinman på mandag 19. desember 2016, klokken 19:37

DU-bytte i august i Drammen.  :o

El-boy

:o hmm, er det disse Non-Disclosure Agreement'ene som gjør at disse sakene ikke er mer kjent ?

Når det er sagt er det sannsynligvis flere som har punktert (av naturlige årsaker) enn hjuloppheng som faller i biter på bilene... Det kan jo naturlig nok gjøre bilen like uregjerlig  :P

Øyvind.h

Tre stk 2013-modeller. Tipper pcb spretter sjampisen og putter popcorn i microen nå  ;D
Ang NDA - eierne legger jo ut bilder....
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA