Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nye E-golf

Startet av Tromic, onsdag 25. januar 2017, klokken 10:32

« forrige - neste »

Haakonrt

Sitat fra: jlan på mandag 02. oktober 2017, klokken 13:51
Jeg likte den løsningen. Jeg har noe tilsvarende, men uten skiluke og armlener. Er dette standard deler som er tilgjengelige, eller har du tatt det fra en annen bil? Har du et bilde bakfra også?

Armlenet er kjøpt på ebay (Cadillac STS Rear Seat Center Armrest Black Cup Holder Fold Down Trunk OEM 2006) . Dette har jeg montert fast i to kryssfinerplater og dekket med høyttalerstoff.

msater

Når begynner Gytis eller noen andre å selge sånne? Det hadde solgt bra tror jeg :)
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

Haakonrt

jlan

Akkurat den var utsolgt, men det er en veldig inspirerende løsning. Et alternativ jeg fant er en BMW luke med integrert skipose. Armlener må da arrangeres separat, for eksempel oppå en kjøleboks.. Det er festehull under dørken mellom setene.

Jeg synes det er svakt av Tesla at de ikke kan komme opp med noe tilsvarende.

(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

prophan

Kanskje jeg som kjøpte den siste. Knall løsning:)
Så egentlig  etter svingbare armlener som kunne monteres direkte på setene, men dette løste noe av det. Vil fortsatt savne armlener når løsningen ikke er på plass, men bedre enn ingenting.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Øggen

Bumba denna her.
Fortsatt ingen som he sett sitt snitt til å tjene gode penga på ei slik løysning?
He verken resurser, plass eller utstyr te å lage nokke sjøl, men kjøpe gjerne.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA