Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Der gikk hovedsikringen...

Startet av Jonas Andreas Stenberg, fredag 23. desember 2016, klokken 11:13

« forrige - neste »

Jonas Andreas Stenberg

Bestille bil 18 juli. De ringte meg fra Tesla i forrige uke å vi kom overens om levering mandag 31/10 kl 14:00, glatt på vei til tesla i Drammen (bor i Oslo øst) så ringer de meg fra Tesla kl 12:30 å sier at det er en skade på bilen og at de ska ringe meg så snart de ver noe mer. Jag ringte Tesla kl 15 å de visste fortsatt ikke hvis de skulle klare å levere ut den samme dag. Kl 16:30 ringer de meg å sier at de ikke klarer å levere den. Samtidig spør de hvis jag vill ha den imorgen tirsdag eller onsdag. Kunne ikke på tirsdag så valde onsdag kl 16. Får en på jobbet til å kjøre meg til Drammen så at jag slipper å hente min andre bil der senere. Fikk først vente 30min der de sier at bilen straks er ferdig men siden så kommer beskjedet at det er feil på batteriet å at hele må skiftes. Jaha? Blir erbjuden hjelp å ta meg til tåget, spør om de ikke har en låne bil til meg til jag får levert min bil men det klarte de ikke å fikse. Fikk til slutt taxi betalt hjem og siden når jag skal få bilen levert. Noen som har vart med om noe slik? Håper virkelig jag får den før helgen!

Bonk3rs

Min model X skulle leveres 30.9, men ble utsatt til 24.10 fordi frontruten var knust :-/ . Før det, var det trøbbel med å typegodkjenne bilen (X60D)
Ingen proaktiv informasjon fra Tesla.
I mitt tilfelle fikk jeg lånebil siden jeg akkurat hadde solgt min gamle model S
2 dager før opprinnelig levering. Er avhengig an to biler i husstanden.
Hadde jeg fått beskjed på forhånd om utsettelsene, hadde jeg ikke solgt den gamle.

Dumt at du fikk beskjed så seint om utsettelsene, men ikke et ukjent fenomen.
Jeg ville ha krevd lånebil siden de ikke har gitt deg informasjon i god tid. Alt for seint å få beskjed timen før.
X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Astepsy

<a href=https://fastpriligy.top/>priligy reviews</a> I am sure that you are not interested in steroids anymore and probably wont be for a while

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA