Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Teknisk: AP hw 2.0 / Full Self-Driving Capability

Startet av lunitiks, torsdag 20. oktober 2016, klokken 06:29

« forrige - neste »

Sindre M.

2023 Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt Okt. 22

daktari

Level 3 kan ikke være noe problem for dagens lovverk. Det må være en sjåfør, som kan slappe av men klar til å ta over. Hvis man slapper av på en måte slik at man "ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom" så er det innenfor. 
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

lunitiks

Enig med @daktari, så lenge du sitter i førersetet bør du kunne holdes ansvarlig strafferettslig og erstatningsrettslig.

Men hvis selgeren har lovet deg L3 og du har forholdt deg til instruksjonsmanualen så er det ingen tvil om at regressansvaret kan havne hos selger
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

bjornb

Tesla Model YP - tidl.: Model Y LR, Model S 90D

lunitiks

Tok en evighet, men i Design Studio 2.0 (trykk ESC før du blir sendt ut) har bilene endelig fått HW2-sensorer på grafikken/bilden



2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA