Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Faktisk rekkevidde på nye i3

Startet av Megleren, fredag 04. november 2016, klokken 11:34

« forrige - neste »

Megleren

Vurderer å foliere bilen, men er ikke interessert i matt svart og lignende. Derfor lurer jeg på om noen vet prisen dersom man velger motiv selv? Eller tar no uvanlig som kamuflasje for eksempel.
2018 Model X75 - Est levering Mars 2018
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

Tuxedo

Sitat fra: Megleren på fredag 16. september 2016, klokken 16:24
Vurderer å foliere bilen, men er ikke interessert i matt svart og lignende. Derfor lurer jeg på om noen vet prisen dersom man velger motiv selv? Eller tar no uvanlig som kamuflasje for eksempel.
Arbeidet blir jo det samme, og hvis folien er å få ferdig kjøpt (som f.eks. kamuflasje), så skulle vel totalprisen bli noenlunde den samme.  Skal du få spesialprodusert folie (f.eks. Justin Bieber i nettoen), blir det nok betraktelig dyrere.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Megleren

Sitat fra: Tuxedo på fredag 16. september 2016, klokken 16:55
Arbeidet blir jo det samme, og hvis folien er å få ferdig kjøpt (som f.eks. kamuflasje), så skulle vel totalprisen bli noenlunde den samme.  Skal du få spesialprodusert folie (f.eks. Justin Bieber i nettoen), blir det nok betraktelig dyrere.

Du vet ikke tilfeldigvis hva det koster hvis jeg vil ha justin bieber i bettoen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Megleren

Eller fløyel?

Muffinman

Sitat fra: Tuxedo på fredag 16. september 2016, klokken 16:55
f.eks. Justin Bieber i nettoen
Gledet meg til hjemmelaget pizza, men matlysten forsvant. Takk skal du f**n meg ha....

Tuxedo

Sitat fra: Megleren på fredag 16. september 2016, klokken 18:06
Eller fløyel?
Fløyelfolie er forsåvidt hyllevare, så totalprisen skulle bli kurant, men nå må jeg bare løpe for å kaste opp.  Sayonara!
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Siggen

Det dyreste med "spesialbestilling" av folie er eventuelt hvor mange timer den grafiske designeren må bruke på å tilpasse det motivet du ønsker til print og CUT til formene på bilen. Selve folien koster ikke noe mer enn 3M 1080 f.eks. Men det kan gå noen timer i tilpassing av motiv osv. Selve folieringen tar ikke så mye mer tid.

Megleren

Noen som har pris og evt vil anbefale noen i Oslo området?

Kilroy

Alien detailing. Du finner sikkert flere tips i folie tråden her inne.
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

Dan_Ove

Sitat fra: Megleren på lørdag 17. september 2016, klokken 10:17

Kan anbefale Scandinano i Drammen, De gjorde jobben på min bil.
Ga 28k for jobben, men det  var inkl solfilm også..
http://www.scandinano.no/gallery/tesla-model-s-foliert-i-matt-frozen-bronze/

Muffinman

Har hørt at Foliering4you gir bilen din et unikt utseende  ;D

Megleren

Sitat fra: Dan_Ove på mandag 19. september 2016, klokken 13:16
Sitat fra: Megleren på lørdag 17. september 2016, klokken 10:17

Kan anbefale Scandinano i Drammen, De gjorde jobben på min bil.
Ga 28k for jobben, men det  var inkl solfilm også..
http://www.scandinano.no/gallery/tesla-model-s-foliert-i-matt-frozen-bronze/

Det så jo ganske bra ut. Har du foliert rammen rundt vinduene eller er det spray?

Jeg har en hvit bil, vet ikke om det ser dumt når man åpner dørene med en sånn farge?

Megleren

Sitat fra: Muffinman på mandag 19. september 2016, klokken 14:01

Haha, ikke interessert i den typen utseende nei.

Tuxedo

Sitat fra: Muffinman på mandag 19. september 2016, klokken 14:01
Gjør normalt en bra jobb, de, men det er viktig å få det skriftlig at de skal være edru når de tjuvlåner bilen.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

twinpeaks

Denne her burde vel være uvanlig nok...http://www.scandinano.no/gallery/tesla-zombie-style/
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA