Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: X60D!

Startet av Jonbjo, fredag 21. oktober 2016, klokken 11:26

« forrige - neste »

JohWil

Sitat fra: sven erik på onsdag 12. oktober 2016, klokken 18:22
hei vet noen hvor lang tid det tar å produsere bilen  min står i produksjons kø  men fra den blir produsert til den er ferdig ?
de sier og at det er 8 uker dereter til levering  kan det stemme

Min tok vel en uke fra i produksjon til i transitt.

sven erik

Sitat fra: JohWil på torsdag 13. oktober 2016, klokken 09:18
Sitat fra: sven erik på onsdag 12. oktober 2016, klokken 18:22
hei vet noen hvor lang tid det tar å produsere bilen  min står i produksjons kø  men fra den blir produsert til den er ferdig ?
de sier og at det er 8 uker dereter til levering  kan det stemme

Min tok vel en uke fra i produksjon til i transitt.

takker  da  når min ikke er satt i produksjon ennå  vil det si at min ikke kommer før januar  denne hode regningen greier de på tesla drammen ikke

MiDi

Bestilte model x i september. Med den spec jeg har bestilt har det stått Desember Levering helt frem til torsdag 13 oktober. Noen eksakt dato har jeg ikke fått. Ved spec av tilsvarende bil 15 okt står det levering sent januar 2017.
Blir engstelig når jeg leser om flere av dere som har opplevd at bilen har stått i transitt i opp til 8 uker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA