Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mål på bilen og mer nøyaktig leveringsdato

Startet av Davidsv, mandag 10. oktober 2016, klokken 09:40

« forrige - neste »

Davidsv

Jeg gir snart opp å parkere i Oslo sentrum... har hatt et par incidents.. Nå er nyeste skade et bulket skilt og skiltholder foran.

Jeg har bestilt nytt skilt fra trafikkstasjonen, men hvordan fikser jeg ny skiltholder? Er det noen spesiell fremgangsmåte for det, og trenger et en spesiell tesla-tilpasset skiltholder? Jeg tror ikke nosecone bak skiltholderen er skadet, men har ikke fått sjekket.
S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

akseln

Jeg hadde samme opplevelse. Bulket skilt og ødelagt skiltholder. Heldigvis ingen andre skader. Hadde bilen min inne på service hos Tesla Nord på tirsdag og de rettet ut skiltet og byttet holder. Har serviceavtale og de byttet fikset dette helt gratis! Det er service det.

Zephid

Om du tenker på kun ramma som holder skiltet kan du skaffe hvilken som helst som holder aluskilt, den plata mellom plastramma og nosecone er Tesla-spesifikk del. For å bytte den må man ta av nosecone :)

boppus

Skiltramma var sprekt, og Tesla skiftet den gratis på service.
EQC 2020
Reservert: Model Y, Cybertruck
x Model S 75D 2018
x Model S 85D 2015

Muffinman

Sitat fra: boppus på fredag 19. august 2016, klokken 18:24
Skiltramma var sprekt, og Tesla skiftet den gratis på service.
På min bil også. Men den sprakk på nytt igjen på vei hjem.

Roma

På mekonomen finnes noe i aluminium. Har ikke anskaffet selv men tenker tanken hver gang jeg er der. Plastikk greiene sprikker jo uansett

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA