Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

RS

Enig. De bekrefte at bilen vil bli produsert i mars. De vet mer når bilen er klar for transport. Vet ingenting når bilen er i fabrikken. Hvor langt tid kan det ta å få den fra Korea?

Roger Bertelsen

Fikk endelig svar fra forhandler

Beklager sent svar.
De skal være rett rundt hjørnet nå.
Skulle ringe meg opp med mer info fredag.

Får krysse fingrene å håpe den kommer ila. neste uke / uken etter

Sent from my iPhone using Tapatalk

jcnorway

Sitat fra: 123kris på fredag 10. mars 2017, klokken 09:37
Er kun et hårstrå unna å signere kontrakt. :)
En forhandler sier mai/juni levering fra mars produksjon. Er dette bare et triks for å få meg til å signere?
Den andre sier juli/august.
Ser at de aller fleste her inne har juli/august levering som kjøper bil.

I følge et par forhandlere jeg har snakket med så er det levering i juli ved bestilling i dag.
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

fredriks

Jaja, da fikk jeg beskjed fra forhandler om at min ioniq som jeg bestilte i midten av desember med levering i Juni er forsinket. Sukk.
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

Roger Bertelsen

Sitat fra: fredriks på onsdag 29. mars 2017, klokken 13:25
Jaja, da fikk jeg beskjed fra forhandler om at min ioniq som jeg bestilte i midten av desember med levering i Juni er forsinket. Sukk.

Huff.. Må si det er dårlig med leveringer fra Huyndai. Min skulle vert hos forhandler 15. Januar, men har enda ikke ankommet. Skal være i Nederland nå for klargjøring å skal være her neste uke ifølge selger, men har lovet og løyet endel i det siste.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cantona

Bestilte Ionic i oktober og får den i neste uke. Kan nesten ikke vente. Bestilte den i oransje med alt utstyr utenom takluke. Er veldig spent på fargevalget :-)

Kjetil1986

Sitat fra: Cantona på torsdag 30. mars 2017, klokken 08:15
Bestilte Ionic i oktober og får den i neste uke. Kan nesten ikke vente. Bestilte den i oransje med alt utstyr utenom takluke. Er veldig spent på fargevalget :-)

Her kan du se på en som ligger ute på FINN med den fargen. Jeg syns den så litt mer rød ut på disse bildene. Men bilder gir jo ikke 100% riktig inntrykk. Holdt på å bestille den i samme farge selv, men feiga ut å gikk for sølv  ;D

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=93365291
Hyundai Ioniq 2017 platinum silver
Volkswagen e-golf FL300 2018 pure white

Volkswagen e-golf 2015 (solgt)
Bor i Akershus

Cantona

Fargen på bilen på finn.no er rød  :) fin den også men håper oransje er ennå finere (håper jeg) Er det noen som har fått oransje ionic?

Cantona

Crown

Sitat fra: Cantona på torsdag 30. mars 2017, klokken 10:11
Fargen på bilen på finn.no er rød  :) fin den også men håper oransje er ennå finere (håper jeg) Er det noen som har fått oransje ionic?

Det er den orange som er bilde av, den er mest rød, avhengig av vinkel. Finnes ikke noen ren rød farge.
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

coffeeh

Sitat fra: Cantona på torsdag 30. mars 2017, klokken 10:11

Jeg så denne fargen på utstillingsbil hos forhandler (Roa auto på Hadeland), og vil si den er penere enn den fremstår på bildene. Den er som nevnt over her absolutt mer rød enn den er oransje, men det er ganske mye oransje-skinn der lyset treffer.

Personlig syns jeg fargen var såpass stilig at jeg bare sa "jeg vil ha den" og pekte på utstillingsbilen :D
- Venter spent på en oransje Hyundai Ioniq :D

Svholte

Vår oransje Ioniq var plutselig kommet til forhandler i dag  ;D
Utlevering på tirsdag, har ikke hatt elbil tidligere så er ganske spent.
Hyundai Ioniq, Phoenix orange
Molde

Kjetil1986

Sitat fra: Svholte på torsdag 30. mars 2017, klokken 18:03

Gratulerer! Du kommer aldri til å ville ha noe annet enn elbil fra nå av  :+1:
Hyundai Ioniq 2017 platinum silver
Volkswagen e-golf FL300 2018 pure white

Volkswagen e-golf 2015 (solgt)
Bor i Akershus

eivhelle

Sitat fra: Cantona på torsdag 30. mars 2017, klokken 10:25
Hvordan svarer man på innlegg?
Trykk på sitat oppe i høyre hjørnet, hvis du vil ha med innlegget du skal svare på.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

Slasto

Sitat fra: Svholte på torsdag 30. mars 2017, klokken 18:03

Når bestilte du?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA