Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

W.A.

Wallhamn ligger jo like ved gøteborg. og iføge wallhamn sin hjemmeside så har Asian Trust ankommet!

Asian Empire ankommer samme sted 27.okt  https://www.wallhamn.com/port/arrivals

har fortsatt ikke hørt noe fra selgeren min om bilen min kommer i båt 2.
noen som har info om båt 2 og båt 3 osv. om dem er på vi? navnene på båtene?
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Jorgen86

Asian Trust ligger til kai, så nå er det bare sjarmør etappen igjen ☺️
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

EspenM3

Sitat fra: W.A. på mandag 17. oktober 2016, klokken 20:14
Wallhamn ligger jo like ved gøteborg. og iføge wallhamn sin hjemmeside så har Asian Trust ankommet!

Asian Empire ankommer samme sted 27.okt  https://www.wallhamn.com/port/arrivals

har fortsatt ikke hørt noe fra selgeren min om bilen min kommer i båt 2.
noen som har info om båt 2 og båt 3 osv. om dem er på vi? navnene på båtene?

Om bilen din er på en båt, uavhengig av om det er nr.1 eller 5, så vet selgeren det  :)

ProsjektX

Kjekt å vite, skal følge med på togterminalen til Autotransport på Lierstranda om jeg ser noe interessant der... kjører forbi nesten daglig
2019 Kia eNiro
2019 Hyundai Kona. Solgt
2017 Hyundai Ioniq. Solgt

W.A.

da har jeg fått bekreftet at bilen min er lastet opp på båt nr. 3 som ankommer Drammen 25.nov.
Selgeren visste ikke om navnet på båten. hvis noen vet så gjerne del med oss  :D

fikk også bekreftet at båt nr. 2 ankommer Drammen 11.nov hvis alt går som normalt.

Skedsmokorset

Inop

Sitatfikk også bekreftet at båt nr. 2 ankommer Drammen 11.nov hvis alt går som normalt

Hmmm... seiler båt #2 til Drammen eller Gøta?
Eller mener selgeren kanskje at bilene kommer med toget fra Gøta til drammen 11. nov?

Mye tvetydig info :)
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

W.A.

Fikk bare vite at andre lasten kommer til Drammen den 11.nov.
Hvordan de kommer fikk jeg ikke vite.

Skedsmokorset

Jorgen86

Har fått bekreftet Ch.nr og at bilen ble lastet om I tyskland på mindre båt og er forventet I drammen 23 okt :)
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16

moby666

Klarer ikke helt å tyde dette. Når kommer først "batch" til drammen? Kommer de med tog fra Sverige, eller lastet om i Tyskland. I følge min selger kommer ingen biler med tog fra Sverige. Han sier at bilene blir lastet om i Tyskland.
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

Jorgen86

Har også fått beskjed om at de er lastet om I tyskland og forventet Drammen 23 okt.

autopass

Hehe ;D Ikke godt å si hvor bilene våre er tydligvis. Om det har vært biler på båt nr1 som blir omtalt som Asian Trust så har den iallefall ikke vært innom Tyskland. Tracking på den sier at forrige havn var Rades i Tunisia. Asian Empire kommer fra Tyrkia til England den 25.

Så håper på at bilene er i Sverige og de kommer med tog til Drammen.

Rart Hyundai ikke kan gå ut med slik info. VW hadde full kontroll og vi fikk vite hvor bilen var sist vi bestillte hos de.
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Eini

Fikk beskjed idag om at bilen min er på båt og vil være fremme i Stavanger 7 desember :D
Vet ikke navnet på båten.
Ioniq EV, hvit med Teknikkpakke. Bestilt 29/9-2016

Jorgen86

Jeg spurte spesifikt om min var på båt nr 1 eller 2 siden den var blitt lastet om I tyskland, da sa selgeren min som er slagssjef forsåvidt at det var båt 1 som hadde blitt lastet om I tyskland, båt 2 lå I Gøteborg nå å heter Asian Trust så da går de med tog å var fremme noe senere enn til søndag som er 23 okt.

Mosfet

Ringte min forhandler i dag og han sa levering var om ca 4 dager til Drammen. Levering i Oslo ca 2 uker etter det, så ca 3 uker fra nå grunnet klargjøring, tektylbehandling mm.

Jorgen86

Det stemmer, men utifra det jeg skjønte så er ikke denne båten vi snakker om her navngitt noen gang, Asian Trust er Båt "1" så den rekkefølgen som det er nevnt her før med farger osv stemmer på båt "1" og "2" men denne første har aldri vært med I noen diskusjon I denne tråden før nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA