Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

jornhd

Sitat fra: ProsjektX på fredag 21. oktober 2016, klokken 09:15
Da er de første bilene i Drammen. Bilde tatt ved Autotransport terminalen på Lierstranda i dag morges. Da er det ikke lenge å vente for mange...
Er det snuten til en aurora silver som stikker frem helt til venstre ved trafoen?

HPSE

Sitat fra: odky på fredag 21. oktober 2016, klokken 17:26
Ringte forhandleren i går (Røinås bilforretning i Kristiansand) som sa jeg kunne regnet med å få levert min ioniq, (blå med teknikkpakke) mellom 5. og 15. nov. Trolig nærmere 15. enn 5. sa han.....

Med eller uten skinn?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

odky

Uten skinn
Sitat fra: HPSE på fredag 21. oktober 2016, klokken 18:14
Sitat fra: odky på fredag 21. oktober 2016, klokken 17:26
Ringte forhandleren i går (Røinås bilforretning i Kristiansand) som sa jeg kunne regnet med å få levert min ioniq, (blå med teknikkpakke) mellom 5. og 15. nov. Trolig nærmere 15. enn 5. sa han.....

Med eller uten skinn?

ProsjektX

Ut ifra 23. oktober som har versert lenge som anløpstidspunkt for 2. leveranse, så er båten Arabian Breeze ventet til Drammen i kveld, fra Bremerhaven:

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:726261/mmsi:563373000/vessel:ARABIAN%20BREEZE
2019 Kia eNiro
2019 Hyundai Kona. Solgt
2017 Hyundai Ioniq. Solgt

HPSE

Spennende :-) Kanskje første kunde får sin Ioniq før mnd skiftet?

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

HPSE

Jorgen86

Er nok ca 14 dager fra i morgen hvis de kom med båt i dag, de skal tektyleres og klargjøres hos forhandler, kanskje noen er virkelig heldige håper på det selv hvertfall
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

HPSE

hehe kom jo noen biler for noen dager siden og :-) De KAN jo i teorien bli klar innen mnd skiftet. Spes hvis forhandler holder til rundt oslo/drammen.

Jorgen86

Jeg får fra første levering og hvis de 14 dagene gjelder som selgeren min sa så er vi på fredag 4.11 er jo som mndskifte å regne det da.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

autopass

Noen heldige som snart får bil. Biler ute hos forhandler
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Inop

Nice :D
Du skriver biler, hvor mange og hvor i landet var dette?
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

autopass

Sitat fra: Inop på mandag 24. oktober 2016, klokken 09:59
Nice :D
Du skriver biler, hvor mange og hvor i landet var dette?
Hei

Sto en ute og en til vask i hall så det ut som. Så ikke flere. Skien.
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Inop

Kult! Sikkert demobiler til forhandleren...
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

HPSE

Nå skjer det ting :-) Har fremdeles tro på at første bil leveres før 1 november.

Crown

Sitat fra: HPSE på tirsdag 25. oktober 2016, klokken 10:44
Nå skjer det ting :-) Har fremdeles tro på at første bil leveres før 1 november.

Må vel være Aurora Silver den første der? :)
Synes plasten i front var mye mindre prangende enn på hvit bil, så får avvente foliering litt.
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA