Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Firmware v8.0

Startet av Bjoris, torsdag 22. september 2016, klokken 16:22

« forrige - neste »

nagela

#15
Det normale på biler med "ventilerte seter", er at alle sitteplasser har perforert skinn.
Men at kun førersetene har montert vifter for ventilasjon.  ( Mercedes S-klasse tilbyr dette også i baksetet )
Regner med at Tesla har valgt samme løsning, og det stemmer jo med "Skøyen-bilen".
Vifter kun i forseter, alle seter med perforert skinn.

Oppdatering: Sjekket nå Tesla konfigurator ang Premium. Kortutgaven: Ventilerte forseter. Inkluderer perforerte seter i hele interiøret. (Klikk på "Lær mer" og les tekst under bilde)
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

eha

Det du skriver er logisk og gir mening, men det strider altså mot det som står på Teslas konfigurator OG det selgerdamen sa. Det var tydelig at hun mente denne demobilen var spesiell som hadde perforering på alle. Jeg er 100% sikker, for vi diskuterte med henne at det ville være praktisk uten huller på rad 2 mtp. unger som søler. Jaja, ikke aktuelt for meg uansett :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Epleskreller

Alle mine er perforerte. Kun ventilerte stitteputer foran
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

eha

... hvilket sier en del om selgere :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Dvergen196

Sitat fra: eha på lørdag 30. juli 2016, klokken 13:39
... hvilket sier en del om selgere :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
Når jeg snakket med en selger i Bergen var det urovekkende lite hun visste om bilen og dens tilbehør, jeg visste mye mer om bilen og det syntes jeg er for dårlig.
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Øggen

Og akkurat DET e ikkje unikt for verken Bergen eller kjønn. Sjelden du treffe en selger som faktisk e interessert i Tesla og alt rundt. Dei skryte jo av at kundane veit meir enn dei :o
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

eha

Veldig sant. Teslakunder er vel nesten unike i så måte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Leafy

Sier vel litt om Teslaselgerne når de lader bilene sine på denne måten. 13A kontinuerlig på denne kan bli varmt....  ::)
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

fonberg

Sitat fra: petersv på fredag 29. juli 2016, klokken 23:23
Hvor prøvekjørte du? Har de den inne nå for vanlig prøvekjøring?

Jeg prøvekjørte i Trondheim. De har en hvit 90D med hvite seter,  lyd, premium interiør, 20" hjul, 6 seter. US modell. De skal visst ha den ut kommende uke, deretter skulle den visst nordover.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

satheesh.net

Et lite tips: Hvis dere er usikre på om det er en US eller EU versjon, så sjekk ladeporten. ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA