Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Saxo/P106 charging connector

Startet av Ljosdal, fredag 09. september 2016, klokken 10:31

« forrige - neste »

Ljosdal

Jeg lurer litt på hva folk skriver på disse surveyene, evt om dere gidder å svare på dem?
For min del skriver jeg ganske ærlig både om godt og vondt. Men det har blitt et par hyppige besøk i det siste, og jeg føler alt egentlig bare blir verre og verre med Tesla service generelt. Virker som dem er lei av alle de bilene som er inne på rework/garanti. Kanskje betalende kunder opplever dem annerledes?

Hvis de ikke snart viser litt arbeidsstolthet og utfører nøye arbeid, blir de jo ikke kvitt oss som har litt klabb og babb etter dårlig utført arbeid.
Svart P85 Signature #88

Øggen

Ej svara på desse henvendelsane kvar gang. I Trondheim va ikkje alt bra, men her i Ålesund e alt tipp topp. Ej e av den meining at vi skal være ærlig om våre inntrykk. E du misfornøyd, ja da skrive du det, og samme om du e fornøyd.
Uten ærlige tilbakemeldinger kan dei ikkje endre nokken ting.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Alfa Bergen

Jeg har svart hver gang. Helt ærlig også. En gang så pass slakt at lederen på servicesenteret ringte for å høre hva jeg hadde opplevd og hvordan han kunne gjøre det godt igjen. Fikk da en gratis polering hos en bilpleie i nærheten
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

overlay

Svarer hver gang. Har dessverre ikke hatt noe positivt å reportere om.

Muffinman

@øggen: +1 på den.

Hyggelig at du er tilbake på forumet forresten :)

Avh

Sitat fra: overlay på lørdag 09. juli 2016, klokken 21:08
Svarer hver gang. Har heldigvis bare hatt noe positivt å rapportere om.
Tesla mod 3
Tesla S 85 kWh Rød mm
Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

Ljosdal

Jeg gnisset ganske bra ifra meg en gang, og forventet nesten en tilbakemelding fra noen et sted. Men nei. Bra å høre at noen har fått tilbakemelding. Tror dere disse meldingene blir lest av noen på det service senteret bilen var inne på?

Svart P85 Signature #88

overlay

Sitat fra: Avh på søndag 10. juli 2016, klokken 15:52
Sitat fra: overlay på lørdag 09. juli 2016, klokken 21:08
Svarer hver gang. Har heldigvis bare hatt noe positivt å rapportere om.

Heldiggris!

SilverArrow

Sitat fra: Ljosdal på søndag 10. juli 2016, klokken 20:06
Jeg gnisset ganske bra ifra meg en gang, og forventet nesten en tilbakemelding fra noen et sted. Men nei. Bra å høre at noen har fått tilbakemelding. Tror dere disse meldingene blir lest av noen på det service senteret bilen var inne på?

Hadde min bil inne på garanti i Stavanger. Når eg fekk bilen igjen så var matter veldig skitne av fotspor og førersete også tilgrisa. Eg skreiv at eg var veldig skuffa av å få bilen tilbake i den tilstand og spurde om dei ikkje brukte tildekning av seter og matter som andre proffe verksteder bruker. Fekk henvendelse fra service sjef som beklaga på da sterkeste og fortalte at dei skulle bli flinkere med å passe på kunder sine biler, så ja trur dei fleste service senter les tilbakemeldingene:)
2015 P85DL+ - Utlevert 03.03.15

mrjalle

Sitat fra: SilverArrow på mandag 11. juli 2016, klokken 10:00
Sitat fra: Ljosdal på søndag 10. juli 2016, klokken 20:06

Hadde min bil inne på garanti i Stavanger. Når eg fekk bilen igjen så var matter veldig skitne av fotspor og førersete også tilgrisa. Eg skreiv at eg var veldig skuffa av å få bilen tilbake i den tilstand og spurde om dei ikkje brukte tildekning av seter og matter som andre proffe verksteder bruker. Fekk henvendelse fra service sjef som beklaga på da sterkeste og fortalte at dei skulle bli flinkere med å passe på kunder sine biler, så ja trur dei fleste service senter les tilbakemeldingene:)

Hehe. Dette er jo et standardsvar fra servicesenteret i Stavanger. De har sagt at de "skal bli bedre" i mange år - noe de uheldigvis ikke blir....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA