Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: egolf 31 kWh bestilling sept/okt. levering desember 2016

Startet av kptpower, tirsdag 09. august 2016, klokken 17:30

« forrige - neste »

Teslanewbie

Jeg bestilte innen prisstigningen i aug 2015 , hadde estimert levering først i juni/juli nå aug/sept
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

abj1978

Sitat fra: shufu på mandag 13. juni 2016, klokken 20:03
Sitat fra: abj1978 på mandag 13. juni 2016, klokken 17:17
Jeg venter spent på samme beskjeden, fikk VIN 10. mai så håper det ikke går mer enn 1-2 uker før den er i produksjon. Står fremdeles levering august/tidlig september, krysser fingrene for at det er i nærheten av realiteten  ;D
Har akkurat dobbel sjekket mitt epost og fikk jeg faktisk mitt VIN nummer 11. mai.
Så det bør ikke ta lenge før din går i produksjon.
Min leveringsdato preferense var juli men det står levering sent juli/august.

I dag endret min status til i produksjon!  ;D Kan jo virke som det går veien for august/september levering da  8)
Tesla Model S 75D / BMW i3

Jan Henrik

VIN 25. Mai, produksjon 9. Juni.
Sent i Juli - August levering.
TMS 70D facelift (75kWh) Taxi X-61, Tromsø Taxi

Bjoris

Sitat fra: abj1978 på fredag 17. juni 2016, klokken 16:11
Sitat fra: shufu på mandag 13. juni 2016, klokken 20:03
Sitat fra: abj1978 på mandag 13. juni 2016, klokken 17:17
Jeg venter spent på samme beskjeden, fikk VIN 10. mai så håper det ikke går mer enn 1-2 uker før den er i produksjon. Står fremdeles levering august/tidlig september, krysser fingrene for at det er i nærheten av realiteten  ;D
Har akkurat dobbel sjekket mitt epost og fikk jeg faktisk mitt VIN nummer 11. mai.
Så det bør ikke ta lenge før din går i produksjon.
Min leveringsdato preferense var juli men det står levering sent juli/august.

I dag endret min status til i produksjon!  ;D Kan jo virke som det går veien for august/september levering da  8)

Det bør bli August da!?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

abj1978

Bjoris

Min skal i produksjon i første halvdel av Juli og det står fortsatt Late Aug-Sept...

shufu

Min har vært produsert denne uka (i transit fra fabrikken nå), og bør leveres begynelse/midt av august (i henhold til min DS)
2016 S70(/75)D Hvit
2014 VW e-up

BømloBjørn

min har endret status til "i produksjon"...  Men DS sier de starter på selve bilen ca.  midten av neste uke.  Planlagt ferdig rett over neste helg...    Gir da 2mnd til September...   Krysser fingrene for August...

kptpower

Da ble det en helomvending fra min side.. litt usikker på om jeg gjorde det riktige, men uansett så ble det nå sånn og for sent å gjøre noe med.

Jeg stilte noen spørsmål/krav til selger som de ikke kunne innfri, og siden "trusselen" min var å avbestille bilen og eventuelt bestille en ny, måtte jeg bare holde dette.

MEN da jeg kansellerte fantes jo selvfølgelig ikke 70D lenger, så da blir det nå en 60D Silver Metallic.
"Besparelsen" fra 70D til 60D brukte jeg på HIFI og får casha ut vinterhjul med en gang i stedet for en oppgradering til 75 D og i tillegg blir det rimeligere enn bestillingen på 70D. Så får bare håpe rekkevidden holder.....

Litt kjipt at de nektet å overføre depositumet til den nye bilen, men med henvisning o.s.v. ble det ikke en deal jeg tapte på uansett..

Bortsett fra at jeg nå får en HELT annen bil... :)

Teslanewbie

Sitat fra: kptpower på søndag 19. juni 2016, klokken 09:55
Da ble det en helomvending fra min side.. litt usikker på om jeg gjorde det riktige, men uansett så ble det nå sånn og for sent å gjøre noe med.

Jeg stilte noen spørsmål/krav til selger som de ikke kunne innfri, og siden "trusselen" min var å avbestille bilen og eventuelt bestille en ny, måtte jeg bare holde dette.

MEN da jeg kansellerte fantes jo selvfølgelig ikke 70D lenger, så da blir det nå en 60D Silver Metallic.
"Besparelsen" fra 70D til 60D brukte jeg på HIFI og får casha ut vinterhjul med en gang i stedet for en oppgradering til 75 D og i tillegg blir det rimeligere enn bestillingen på 70D. Så får bare håpe rekkevidden holder.....

Litt kjipt at de nektet å overføre depositumet til den nye bilen, men med henvisning o.s.v. ble det ikke en deal jeg tapte på uansett..

Bortsett fra at jeg nå får en HELT annen bil... :)

Skulle du få utlevert en bil uten facelift ?
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

kptpower

[/quote]

Skulle du få utlevert en bil uten facelift ?

[/quote]

Neida, så når jeg sier en helt annen bil så mener jeg fordi det ble 60 og med HIFI. Var så usikker på det med HIFI sist, men er så glad i å høre på høy musikk  8) så tror det vil bli vel brukt.

Estimert levering er jo samtidig, selv om denne kanskje blir forskøvet med en måned kan jeg leve med det.

Det jeg er mest skeptisk til er at det egentlig var 70 jeg hadde lyst på pga rekkevidde, men jeg kan jo uansett oppgradere til 75 dersom det skulle vise seg at 60 blir litt knapt.

duffus

Fikk akkurat oppdatert fra aug-sept til juli-aug ser jeg nå. Bilen gikk i produksjon på onsdag eller torsdag.. Noen andre som har fått tidligere levering?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bjoris

Min står fortsatt med late Aug-Sept. Må innrømme at den godt kunne kommet i slutten av Juli, men jeg hadde muligheten og takket nei så det er selvforskyldt:)

duffus

Sitat fra: bjoris på søndag 19. juni 2016, klokken 19:23
Min står fortsatt med late Aug-Sept. Må innrømme at den godt kunne kommet i slutten av Juli, men jeg hadde muligheten og takket nei så det er selvforskyldt:)

Jeg kan ikke fatte og begripe at du vil utsette deg selv for noe sånt... ;)

abj1978

Sitat fra: duffus på søndag 19. juni 2016, klokken 18:53
Fikk akkurat oppdatert fra aug-sept til juli-aug ser jeg nå. Bilen gikk i produksjon på onsdag eller torsdag.. Noen andre som har fått tidligere levering?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min har også endret seg fra aug-sept til juli-aug ser jeg nå  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA