Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: egolf 31 kWh bestilling sept/okt. levering desember 2016

Startet av kptpower, tirsdag 09. august 2016, klokken 17:30

« forrige - neste »

Jan Henrik

Sitat fra: Toonster på tirsdag 05. juli 2016, klokken 17:54
Sitat fra: Jan Henrik på tirsdag 05. juli 2016, klokken 17:26
Sitat fra: Toonster på tirsdag 05. juli 2016, klokken 16:30
Jeg hadde mai / tidlig juli - utlevering ble 15.juli.
Frykter den... at jeg får utlevering 15. September.  :-X

Tipper du får den i august

(se forrige post som er rettet:) )
PHU!!  ;D
TMS 70D facelift (75kWh) Taxi X-61, Tromsø Taxi

abj1978

Tesla Model S 75D / BMW i3

bertin

På denne er det også 21" grå. Snakket med Tesla i dag og de estimerte levering 10. august. Det ble også endret levering (i dag tror jeg) fra aug-sept til juli-aug på My Tesla.

RonnyØ

Sitat fra: bertin på onsdag 06. juli 2016, klokken 23:12
På denne er det også 21" grå. Snakket med Tesla i dag og de estimerte levering 10. august. Det ble også endret levering (i dag tror jeg) fra aug-sept til juli-aug på My Tesla.

Nydelig fargekombo forøvrig..
Husqvarna Automower 320

abj1978

Sitat fra: bertin på onsdag 06. juli 2016, klokken 23:12
På denne er det også 21" grå. Snakket med Tesla i dag og de estimerte levering 10. august. Det ble også endret levering (i dag tror jeg) fra aug-sept til juli-aug på My Tesla.

Helt lik min den der  ;D

Står juli-tidlig august på min, og har gjort en stund. Men, etter hva jeg har lest i andre tråder her så heller det vel mer mot midten av august enn noe før ja ...  :'(
Tesla Model S 75D / BMW i3

alda

#65
Bestilte en S 60 D i går, står fortsatt levering i september på hjemmesiden. Selgeren på Skøyen trodde dog mer på levering i oktober... :'(

Bestilte også den nye blåfargen for øvrig
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

Toonster

Sitat fra: alda på torsdag 07. juli 2016, klokken 08:49
Bestilte en S 60 D i går, står fortsatt levering i september på hjemmesiden. Selgeren på Skøyen trodde dog mer på levering i oktober... :'(

Bestilte også den nye blåfargen for øvrig

Hehe, "fortsatt" faktisk - etter en dag :)

Uansett når dere får levering, så blir det en himmelsk dag og en ny tidsregning med tanke på bil :)

Sjelden har vel uttrykket 'Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves' passet bedre!

Var det noe rabatter å hente på bestilling av ny bil nå?

alda

Sitat fra: Toonster på torsdag 07. juli 2016, klokken 09:20
Sitat fra: alda på torsdag 07. juli 2016, klokken 08:49
Bestilte en S 60 D i går, står fortsatt levering i september på hjemmesiden. Selgeren på Skøyen trodde dog mer på levering i oktober... :'(

Bestilte også den nye blåfargen for øvrig

Hehe, "fortsatt" faktisk - etter en dag :)

Uansett når dere får levering, så blir det en himmelsk dag og en ny tidsregning med tanke på bil :)

Sjelden har vel uttrykket 'Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves' passet bedre!

Var det noe rabatter å hente på bestilling av ny bil nå?

Hehe, tenkte ikke på min konkrete bestilling, det står fortsatt "levering september" på hjemmesiden hvis man starter in konfigurasjon av bil...

Snakket en hel del med en hyggelig selger der i forkant, da jeg registrerte innbytte av bil (noe som ikke ble aktuelt). De hadde en kampanje med 30' i rabatt på Model S og X som gikk ut sist fredag, men den gjalt ikke 60 dessverre. Fikk tak i en referralkode fra en kompis, så det ble i hvert fall 8000 kroner billigere - alle monner drar. Ellers var det ikke mulig å få noe rabatt der...
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

TomHenden

Da er min også gått i produksjon ifølge ds. Med forventet levering tidlig september.
Levert: Model S 85 - 14.06.14 (Solgt, kjørt 40000km)
Levert: Model S 70D - 22.10.15 (Solgt, kjørt 13500km)
Bestilt: Model S 75D - Ferdig Produsert 11.07.16 - Levert 20.09.16

duffus


Øggen

Sitat fra: alda på torsdag 07. juli 2016, klokken 09:52
Sitat fra: Toonster på torsdag 07. juli 2016, klokken 09:20
Sitat fra: alda på torsdag 07. juli 2016, klokken 08:49
Bestilte en S 60 D i går, står fortsatt levering i september på hjemmesiden. Selgeren på Skøyen trodde dog mer på levering i oktober... :'(

Bestilte også den nye blåfargen for øvrig

Hehe, "fortsatt" faktisk - etter en dag :)

Uansett når dere får levering, så blir det en himmelsk dag og en ny tidsregning med tanke på bil :)

Sjelden har vel uttrykket 'Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves' passet bedre!

Var det noe rabatter å hente på bestilling av ny bil nå?

Hehe, tenkte ikke på min konkrete bestilling, det står fortsatt "levering september" på hjemmesiden hvis man starter in konfigurasjon av bil...

Snakket en hel del med en hyggelig selger der i forkant, da jeg registrerte innbytte av bil (noe som ikke ble aktuelt). De hadde en kampanje med 30' i rabatt på Model S og X som gikk ut sist fredag, men den gjalt ikke 60 dessverre. Fikk tak i en referralkode fra en kompis, så det ble i hvert fall 8000 kroner billigere - alle monner drar. Ellers var det ikke mulig å få noe rabatt der...

Endret farge, er du sikker på det ble sagt det var rabatt på X også?
Ej fikk nemmelig NEI på det!!!
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

BømloBjørn

Sitat fra: duffus på torsdag 07. juli 2016, klokken 13:46
http://www.savannahcams.com/live-views/hyatt-west/

Der ligger båten med bilene våre :) (levering juli/august)
Hvordan vet du det?  DS/tracking? (i tilfelle, hvilken tracker)

duffus

#72
Sitat fra: BømloBjørn på torsdag 07. juli 2016, klokken 22:56
Sitat fra: duffus på torsdag 07. juli 2016, klokken 13:46
http://www.savannahcams.com/live-views/hyatt-west/

Der ligger båten med bilene våre :) (levering juli/august)
Hvordan vet du det?  DS/tracking? (i tilfelle, hvilken tracker)

Går 1 båt i måneden fra longbeach, denne gikk 22 juni.

http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:314724/zoom:10

Edit: Det går visst 3 båter i måneden fra longbeach til bremerhaven ->

https://www.2wglobal.com/

Øyvind Stenland

Har levering august/tidlig september på Tesla sine sider, men fikk telefon i går fra DS om at bilen mest sannsynligvis er i Norge medio august da den gikk i transitt i går ;D

alda

Sitat fra: Øggen på torsdag 07. juli 2016, klokken 17:30
Sitat fra: alda på torsdag 07. juli 2016, klokken 09:52
Sitat fra: Toonster på torsdag 07. juli 2016, klokken 09:20
Sitat fra: alda på torsdag 07. juli 2016, klokken 08:49
Bestilte en S 60 D i går, står fortsatt levering i september på hjemmesiden. Selgeren på Skøyen trodde dog mer på levering i oktober... :'(

Bestilte også den nye blåfargen for øvrig

Hehe, "fortsatt" faktisk - etter en dag :)

Uansett når dere får levering, så blir det en himmelsk dag og en ny tidsregning med tanke på bil :)

Sjelden har vel uttrykket 'Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves' passet bedre!

Var det noe rabatter å hente på bestilling av ny bil nå?

Hehe, tenkte ikke på min konkrete bestilling, det står fortsatt "levering september" på hjemmesiden hvis man starter in konfigurasjon av bil...

Snakket en hel del med en hyggelig selger der i forkant, da jeg registrerte innbytte av bil (noe som ikke ble aktuelt). De hadde en kampanje med 30' i rabatt på Model S og X som gikk ut sist fredag, men den gjalt ikke 60 dessverre. Fikk tak i en referralkode fra en kompis, så det ble i hvert fall 8000 kroner billigere - alle monner drar. Ellers var det ikke mulig å få noe rabatt der...

Endret farge, er du sikker på det ble sagt det var rabatt på X også?
Ej fikk nemmelig NEI på det!!!
Ikke helt sikker på det nei, da det ikke var aktuelt for meg så spurte jeg ikke mer om det... Kan huske feil.
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA