Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av Bjoris, lørdag 09. april 2016, klokken 17:22

« forrige - neste »

Erik Isaksen

Jeg fikk min 11/3 med beskjed om at det var litt problemer med Connect-appen. Nissan kundeservice ber meg gå inn på nettleseren på telefonen for å få kontakt med bilen, da via You+Nissan. De sier ikke noe om Leaf manager eller noe om at det er deler på bilen som skal byttes. Føler meg litt lurt her  >:(

BobbyBrown

Om du fikk ulevert bilen 11/3 er nok denne delen allerede byttet ut. Dette var en case på de aller første bilene som ble levert ut i desember/januar. Jeg fikk min i midten av februar og fikk beskjed om at min bil var den første forhandleren her i Bodø leverte ut der denne delen var byttet.

Chy

Sitat fra: Erik Isaksen på torsdag 31. mars 2016, klokken 20:37
Jeg fikk min 11/3 med beskjed om at det var litt problemer med Connect-appen. Nissan kundeservice ber meg gå inn på nettleseren på telefonen for å få kontakt med bilen, da via You+Nissan. De sier ikke noe om Leaf manager eller noe om at det er deler på bilen som skal byttes. Føler meg litt lurt her  >:(

Fikk min bil 10/3 og fikk Ikke noen beskjed om å komme inn igjen for å bytte del, bare at nissan sine servere var tatt ned.
2016 Nissan Leaf 30kW - Første bil

bob-bob

Sitat fra: Chy på fredag 01. april 2016, klokken 03:07
Sitat fra: Erik Isaksen på torsdag 31. mars 2016, klokken 20:37

Fikk min bil 10/3 og fikk Ikke noen beskjed om å komme inn igjen for å bytte del, bare at nissan sine servere var tatt ned.

Det er fordi din bil er produsert senere og trenger ikke å bytte noe , det er allerede gjort på fabrikk.
Nå venter vi bare på at server og ny app skal gi oss kontakt med våre biler....det er nok ikke mange dager til !

EDIT :  Nå fungerer det !!!  Bare å laste ned til IOS og Android tlf - det virker faktisk.... :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA