Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic til salgs i Tyskland for "kun" 150 000 kr

Startet av seidl, tirsdag 29. mars 2016, klokken 22:13

« forrige - neste »

leafnor

Sitat fra: Larsj84 på tirsdag 15. mars 2016, klokken 15:16
Virker som de har tatt ned PC siden nå også? får bare en side ikke funnet melding..

Mulig de ruller ut ny løsning?lever i håpet iallefall :)
Jeg kommer inn på PC siden.
Leaf 2012/Aug 160.000 km

Powerflux

Sitat fra: leafnor på tirsdag 15. mars 2016, klokken 17:45
Sitat fra: Larsj84 på tirsdag 15. mars 2016, klokken 15:16
Virker som de har tatt ned PC siden nå også? får bare en side ikke funnet melding..

Mulig de ruller ut ny løsning?lever i håpet iallefall :)
Jeg kommer inn på PC siden.

Kommer inn jeg også og bilen og oppdatering funker!!
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

BobbyBrown

Kom inn til slutt jeg også. De har tydeligvis flytta om litt på nettsiden. Tilkoblede tjenester ligger ikke under garasje lenger hos meg:/

Jørn'ern

Hei
Jeg har klart å lage meg to brukere her på forumet. Det er altså denne og den som heter bobbybrown. Så du som skrev  en pm til den andre brukeren min om hvor jeg finner de tilkoblede tjenester på Nissan sine sider:
Inne på you + Nissan. Ikke gå på min Nissan -  garasje som før, men trykk heller lenger ned på den listen hvor det står mine tjenester. Der går du inn på tilkoblede tjenester.  Der står den masse tekst om hvor fantastisk Nissan connect appen er osv, men helt nederst på den siden er det en knapp som heter "gå til nissanconnect portalen". Trykk der å bytt passord x antall ganger til du kommer inn.... Lykke til!

EDIT: Nå funka det ikke hos meg heller. Jeg laga ny konto nå. Ser at det har jeg aldri gjort (.?)  må hvis gå i bilen å ordne resten... Jaja, jeg skal prøve det å se hva som skjer ;)

EDIT 2: Men hva i h****** er dette for noe?? Bruksanvisningen jeg fikk opp stemmer ikke med hvordan det er i bilen. Når jeg endelig finner frem godtar ikke bilen like mange bokstaver som jeg har i mailadressen!! Arrgh!

Kåre_S

OK. Fant det på sidene til Nissan. Men jeg må aktivere i bilen og det får jeg ikke til. Skjønner ikke hva jeg må gjøre.
Tesla Model 3 Long Range (april 2019)
40 Kwh Leaf (april 2018)

Jørn'ern

Ikke jeg jeller:/ fant en annen tråd her på forumet som sier vi kan se brukerid inne i appen eller på nettsiden (det er ikke mail adresse) men jeg finner den likevell ikke:/

EDIT: jeg logga inn på nettsiden. Der fant jeg en plass brukerid min stod, endra den og klarte nå å legge ned inn i bilen under sikkerhet et eller annet. Fikk til og med godkjent, men skjer ikke noe mer:/

gyathaar

Canada fikk en nye versjoner av apper tidligere idag...

lastet ned og innstallerte den canadiske versjonen av android appen, og ser ut som det fungerer å logge inn her i europa med den også... så skal forsøke å få fikset Leaf Manager i løpet av helga

erikf

Sitat fra: gyathaar på fredag 18. mars 2016, klokken 21:23
Canada fikk en nye versjoner av apper tidligere idag...

lastet ned og innstallerte den canadiske versjonen av android appen, og ser ut som det fungerer å logge inn her i europa med den også... så skal forsøke å få fikset Leaf Manager i løpet av helga
Lykke til, håper du får det til, vi gleder oss!
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Carl Anton Stenling

Hadde jo vært morsomt dersom Leaf Manager blir klar før Nissan fikser sin egen app i Norge ...
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

gyathaar

Har lastet opp en ny versjon i beta-bransjen som tillater uppdatering og klima av/på og starting av lading.
(skal være mulig å laste ned om en time eller to tipper jeg)

Timere m.m er ikke på plass ennå... men det meste bør fungere...  (ikke all feilhåndtering er på plass ennå)

meld inn for beta-oppdateringer :
https://play.google.com/apps/testing/no.darkspawns.leafmanager

gyathaar

Hmm.. fant akkurat ut at den gamle android carwings serveren for europa (europa(alt) ) fremdeles virker.. så burde kanskje behold support for den i leaf manager en stund til :p

erikf

Sitat fra: Carl Anton Stenling på lørdag 19. mars 2016, klokken 12:31
Hadde jo vært morsomt dersom Leaf Manager blir klar før Nissan fikser sin egen app i Norge ...
Og det ble den! Ufattelig nok.
Jeg har i alle fall testet oppdatering av status og det fungerte bra.
Mange takk @gyathaar !
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Mazzbot

Fikk iallefall logget inn , oppdaterte men det funket ikke :(
Tesla model 3 reservert 31/3 .

seidl

Oppdaterte leaf manager å nå fungerer det igjen! Supert jobba!!!
-Opel Ampera-e reservert 13.09.16 - Levert 30.05.17

gyathaar

Har funnet en del bugs..
har fikset flere.. men litt mer igjen.. kommer til å legge ut en ny beta snart
(har også fikset klimatimer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA