Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: En ubehagelig sannhet

Startet av nilskt, onsdag 16. mars 2016, klokken 22:53

« forrige - neste »

sandstrand

Sitat fra: ottcom på onsdag 03. februar 2016, klokken 22:11
DAB radio i min egolf funger helt utmerket i Bergen og omegn, bortsett fra i de fleste tunneler. Meget god lyd, langt over hva analoge kanaler i FM båndet leverer. Samme oppfatningen har fruen om DAB'en i sin Toyota hybrid.

Samme er i Tromsø, eneste som mangler er dekning i tunellene. Forsåvidt veldig godt signal i en 7-8 mils radius rundt byen også noe som overrasket meg.
Når det kommer til hakking så skjer dette aldri hos meg, når DAB'en mister signalet dempes volumet gradvis og kommer tilbake gradvis også uten noe skurr.
18/12/15 -> Nightblue e-golf / 2016 / prod uke 48

oaarum

Hadde samme hakkingen. Rv22 trøgstad lillestrøm. Synes det har blitt bra nå i det siste. Hadde ikke hakkingen på RadioRock
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA