Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: NOK 70000,- i prisforskjell NO-US - Når kommer prisstigningen

Startet av JEG, torsdag 03. mars 2016, klokken 19:57

« forrige - neste »

JEG

Siden det er noen måneder siden forrige post i dette sub-forumet, lurer jeg på om det er andre Reva-kjørere (close - very close!) her?

Har nå hatt min Reva i noen uker, og endelig giddet å registrere meg her (og ikke bare vært en lurker)

lastve

Hei.
Ja jeg kjører Reva i Fredrikstad området.
Hvor lenge til det blir er jeg ikke sikker på da noen av batteriene begynner å bli dårlige. .

Mvh
Lastve
Lastve
Eier av Reva standard, 2006 mod. Total kjørelengde har stoppet. Defekte batterier, vet ikke om jeg skal kjøpe nye en gang til...
Bor i Sarpsborg.

lastve

Hei Jeg.
Hvor er det du holder til.
Det hadde vært hyggelig å treffe noen andre som kjører Reva også.
Lastve
Eier av Reva standard, 2006 mod. Total kjørelengde har stoppet. Defekte batterier, vet ikke om jeg skal kjøpe nye en gang til...
Bor i Sarpsborg.

JEG

Hei, og beklager sent svar!
Holder til i Stavanger og farter daglig til Sandnes.

kjellarne

Tgun

JEG

Kjører selv Reva TIL Sandnes (fra Forus). Stemmer det at du har blå med li-batterier?

Tgun

Hei

Hehe, jeg kjører Sandnes - Forus. Kjører Blå Reva m/blybatterier.
Er det deg jeg hilser på i strandgata av og til?

JEG

Om du pleier å ha solbriller og musikk på, så er det nok det :). Jobber ft i Elvegata.

Blå bly Reva her og (2007 modell).

Tgun

Det er nok meg ja [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tgun

Gjør du noe service/reperasjoner på Reva'en selv?

JEG

Hei.
Nei. Kjøpte den av Tommy Rasmussen, som har sett p div feil som dukket opp.
Du?

Tgun

Har blitt litt skruing selv. Skiftet hjullager, skiftet batterier. Måtte og bytte ene akslingen bak da fjærfestet knakk av i strandgata [emoji23]

JEG

Hekkan - får roe meg ned i Strandgata selv... Har nesten kjent akslingen brøle over enkelte av de dumpene...

Forklarer hvorfor jeg ikke har sett deg i det siste.

Komma deg på veien igjen!  8)

Tgun

Er på veien igjen nå[emoji1303]

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA