Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Batteri - Hvor lenge kan Tesla stå parkert uten å tappe batteriet?

Startet av satheesh.net, mandag 15. februar 2016, klokken 16:09

« forrige - neste »

Muffinman

Det hagler inn oppdateringer uten synlige endringer, til og med på P85``en uten AP for tiden. 2.14.17 på den nå, og ny oppdatering banker på.

Rekker jo ikke kjøre den bilen mellom oppdateringene  :P

mrydningen

2.14.50 her nå, ser ut til å ha fikset et problem med at vindusviskerne stoppet på maks hastighet etter noen sekund :)
P85+ (m/Autopilot, alt - 7seter) overtakelse fra Tesla 17. Juli

Trond.Strom

7 forskjellige firmware versjoner rullet ut på 17 dager i følge http://ev-fw.com/track-reports.php

D.O

Sitat fra: mrydningen på torsdag 17. mars 2016, klokken 11:13
2.14.50 her nå, ser ut til å ha fikset et problem med at vindusviskerne stoppet på maks hastighet etter noen sekund :)
Og kartet laster MYE raskere i min bil, så enten er noe skjedd med denne sw eller så har senderne i området blitt oppgradert. :o
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Brede

Jeg har "x'et ut" programvareoppdatering i tre dager nå pga. at jeg har måttet ha mulighet til å benytte bilen på få minutters varsel i forbindelse med en øvelse.

Når jeg da i dag endelig skulle oppdatere så har de jammen trekt tilbake muligheten for det.. Mulig bilen ble grinete når jeg nektet såpass mange ganger.  :(

Muffinman

Kanskje bilen er hunkjønn?

Prøv igjen om ei uke  ;D

Toonster

sigurdi

Tre strikes så er man ute. ;-)
USA policy
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

plvr

2.14.50 i går og ny oppdatering i dag. Tredje denne uken. Ska sei?
P85 med autopilot, nov -14.
Model ≡ reservert 010416

SunSeeker

Fikk melding om at bilen er ferdig med oppdatering. Software 2.14.66 nå.  Ikke muligheter for å sjekke om evt endringer akkurat nå.

Edit: Ser ut som ren bugfix igjen, men skal ut på tur senere.

Muffinman

Samme på begge her også. Oppdateringer nesten hver dag, mon tro hva de roter med?

Thor2014

Sitat fra: SunSeeker på fredag 18. mars 2016, klokken 15:58
Fikk melding om at bilen er ferdig med oppdatering. Software 2.14.66 nå.  Ikke muligheter for å sjekke om evt endringer akkurat nå.

Edit: Ser ut som ren bugfix igjen, men skal ut på tur senere.
66 støtter garasjer ved siden av hverandre ser det ut som

o.b.lix

2.14.66 har nok i seg annen styring for lading, for denne gangen slo den av lading under oppdatering. Det har ikke skjedd før.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Kilroy

Sitat fra: o.b.lix på fredag 18. mars 2016, klokken 20:40
2.14.66 har nok i seg annen styring for lading, for denne gangen slo den av lading under oppdatering. Det har ikke skjedd før.
Det samme opplevde jeg i dag. Det har heller ikke skjedd før til meg.
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

Muffinman

Lading har alltid stoppet under oppdatering her. Ihvertfall de gangene jeg har sjekket via VT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA