Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater

Startet av Tesla P85D, fredag 22. januar 2016, klokken 14:36

« forrige - neste »

orjan

Det vet vi nok ikke før tidligst 31.mars (vel 1.april her til lands).
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

Bjoris

I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

BMW850

#32
Uansett, Tesla S med X front vil være en STOR forbedring ;) Hadde ikke gjort noe om fronten hadde vært utbyttbar på eldre modeller men det er vel tvilsomt...

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Muffinman

Kommer den fronten på TMS sier jeg bare "Morna, Model S", fritt etter en noe kjepphøy partileder. Dagens utgave er ikke bilens flotteste attributt, men den fronten der får bilene til å se ut som en båt.

BMW850

#34
Ikke enig. En tilsvarende front tilpasset Model S kan bli veldig bra  ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Havebigfun

Muffin- du er nå godt dekket med to nosekone-biler og vil uansett ikke bestille ny bil med det første- kan hende opsjonene er helt andre den dagen ny bestilling er aktuelt for deg.
Mulig andre levernadører har kommet på banen da.
Tesla må finne på noe nytt for å opprettholde interessen- ikke urimelig med facelift nå og det er som ellers - man enes ikke mtp hva som er fint...

o.b.lix

Sitat fra: Muffinman på lørdag 26. mars 2016, klokken 11:04
Kommer den fronten på TMS sier jeg bare "Morna, Model S", fritt etter en noe kjepphøy partileder. Dagens utgave er ikke bilens flotteste attributt, men den fronten der får bilene til å se ut som en båt.

Men samtidig løser den fronten en av dine andre ankepunkter på model S, nemlig at radar har lagt ubeskyttet, mens denne fronten skjuler og beskytter radar.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Øyvind.h

Synes fronten passer på Model X. Usikker på hvor fin den vil bli på Model S. Kan i hver fall ikke si det vil være et stort estetisk løft. Men definitivt annerledes. Så får smaken avgjøre om man synes det blir penere eller styggere :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

lunitiks

Blandet opp et par nye lakkfarger til faceliften  8)
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW


Mazzbot

Syntes virkelig de burde få tilbake den mørke brune fargen , kombinert med beige skinnseter og matt abachi var den meget sexy
Tesla model 3 reservert 31/3 .

Bjoris

#41
På X blir denne fronten ganske høy ifht bredden, på S må den nødvendigvis bli mye lavere ifht samme bredde og jeg tror det kan bli bra, men gjenstår å se. Nosecone er uansett det eneste med S designet jeg ikke syns er vellykket og mange er enig der selv om en selvsagt aldri kan bli enig om design. Ett nytt forsøk her tviler jeg på at kan bli verre enn dagens, men bryr meg ikke veldig...

MYE viktigere enn Facelift er uansett nye hovedlys og om det kommer seter som er litt bredere i sitteputa som jeg står at X setene er så blir jeg veldig happy, OM det kommer da og OM vi som har bestilt tidligere får disse oppgraderingene;)
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

TS

#42
Håper også på Facelift, midtkonsoll (avtagbar) nye sensorer, nye lykter og nye felger på min kommende med levering i oktober (eller før)
Men, det negative vil være at P100D kommer.. Så da har jeg ikke "verdens beste rekkevidde" lenger  ::)

Drømmen er mulighet for hengerfeste, men det tror jeg ikke blir mulig .. I alle fall ikke i kombi med 7 seter
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Bjoris

Spørsmålet er vel om de tenker å kjøre 3 versjoner av batteriet eller om de nå f.eks kjører 80 og 100 kwh, vet jeg drømmer litt nå og kanskje de en periode kjører som tidligere, men 3 versjoner, men når 3 kommer tipper jeg at 70 er gone for å skille S/X fra 3 i større grad. Tror nesten S og X MÅ ha lengre rekkevidde enn 3 for å selge etter at 3 har kommet eller er nært forestående.

Ellers må jeg jo si at S med den fronten på bilde er ikke var veldig fristende, vi får håpe de klare å gjøre dette noe mer elegant og diskret, er vel noe med størrelsene her som er feil får jeg håpe?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA