Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vossapark, mulighet for lading?

Startet av KrW, onsdag 20. januar 2016, klokken 12:16

« forrige - neste »

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

KrW

Sitat fra: satheesh.net på søndag 20. desember 2015, klokken 13:06
Sitat fra: KrW på lørdag 19. desember 2015, klokken 19:51
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 19. desember 2015, klokken 19:45
Sitat fra: KrW på lørdag 19. desember 2015, klokken 19:40
Ser veldig ut som kanaler under setene her, men trolig er det vel ikke det. Isåfall kunne man kjørt inn ski fra første eller andre seterad da det ikke ville gått å få de inn bakfra om man ikke har veldig bøyelige ski.

De bilene jeg så på hadde i hvertfall ikke dette. Mulig de finner noen løsninger "down the line", men tror ikke det kommer med det første - dessverre.

Dro opp skyggene litt i PS, er jo tydelig at det går inn et par kanaler litt som i Model S RWD i frunken. Mulig de er veldig korte og ikke fører videre inn i bilen. Synes jeg husker å ha sett bilder med noe slags lokk der. Var det like tydelige innhuk da du så bilen Satheesh?

Her har du et bilde jeg tok. Ble dessverre litt kornete. Har gjort den litt lysere og økt kontrast litt også.

Meget interessant, der ser vi ikke de hullene nei. Ville de skjule noe eller har de gjort forandringer tro? Jeg spurte om kanal for ski og lignende på TMC, men ingen har kommentert det foreløpig.

Er vel drivverk under setene i tredje rad, så er sikkert lite trolig at ski går under der. Men Elon snakket jo i Oslo var det ikke om en mulig lomme til ski under setene og det ser jo slik ut på bildet.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

Gæsjan

Synes 6 seter versjonen ser smart ut. Barn kan gå mellom setene på andre rad å sette seg i setene bak uten å tippe noen seter fremover. Ski og lange gjenstander kan fraktes relativt sikkert med en stor skipose som er stroppet fast mellom setene.
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

Gæsjan

TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

KrW

Fikk avkreftet at innhukene i bagasjerommet er kanaler til ski. De er bare korte innhuk og fører ikke videre inn i bilen.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

NegativeElectrode

Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

satheesh.net

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA